Verkouden :((

ook al ziek hier nog eentje ziek, alleen bij mij is het nog te doen zonder middeltjes te hoeven gebruiken en ben van nature al niet zo'n pillen slikker maar nu al helemaal niet.

Beterschap en hopelijk is het snel over maar het heerst is ook niet zo gek met dit weer!!!
 
Hoi, ik ben ook verkouden. Loop me helemaal rot te hoesten maar gelukkig geen verstopte neus, das nog extra drukkend. Gister vk gebeld omdat ik welk eens een nachtje wil slapen (nu kan het nog!) en die zei dat strepsels zelfs mochten, maar geen producten met codeïne erin. en tijmsiroop is goed. Parasol mag ook, maar toen ik blaasontsteking had zei de ha alleen in uiterste gevallen, lekker dubbel. het beste was honing zei ze, dus ik zit aan de thee met honing en warme melk met honing. Ik ben nu wel een dag thuis omdat het niet over wil gaan. nu wat bijgeslapen en voel me iets fitter. beterschap!
 
Ja ik zit ook aan de thee met honing...strepsils en parasetamol...Ik kan helemaal niets slikken..mn amandelen zijn super dik geworden. En hoofdpijn,, ja dat ook nog...

Ik slaap vandaag ook veel.. voel me klein beetje beter. Er moet gekookt worden en kleine boodschapjes meoten gedaan worden..Heb er absoluut geen zin in!:)

Beterschap Littel Babbie!

 
Ik slik ook gewoon paracetamol. Je mag niet meer dan zoveel mg per dag binnen krijgen. Heeft dus niets met het aantal paracetamol te maken, maar met de sterkte. Ik zou je VK of huisarts bellen en het even vragen. Wat in ieder geval net mag is aspirine. beterschap!
 
Terug
Bovenaan