Verkoudheid 7mnd

Hey! Even een vraagje; mijn kleintje is super verkouden en zijn hele neusje zit vol. Wat doen jullie daartegen? Een neusspray zodat hij wel kan ademen? Hij kan hierdoor namelijk maar slecht slapen of spelen!

Hij heeft ook een oorontsteking maar daarvoor zit hij al aan de antibiotica! ?

Aanvulling; of zouden jullie weer met de huisarts bellen? Hij knapte de eerste dagen op had geen koorts meer (word ook onderdrukt door zetpil) en sliep eindelijk weer goed! maar nu word het wel weer wat minder namelijk.. weer slechter slapen en hoge koorts..

Het enige verschil met donderdag (toen we bij de ha waren) is dat hij erger verkouden is geworden..

de flesjes van otrivin zoutoplossing werken heel goed, gebruiken ze in ziekenhuis ook toen mijn zoontje er lag met RS virus.
verder zetpillen en luuf idd meer kan je niet.. en goed in de gaten houden.

Mijn dochtertje was als baby ook flink verkouden en ik kon haar snotneusje ook echt open houden. Idd neusspray gebruiken en ik heb zo'n neuspompje gekocht bij kruitvat toen. Hier mee kun je wat snot uit het neusje zuigen. Deze gebruik ik nu nog ooit als ze heel verkouden is (ze is nu2, 5).

Als het te lang duurt en eerst verbetering was en nu weer erger word zou ik wel ff de huisarts bellen. Als is het maar voor je eigen geruststelling.

Terug
Bovenaan