verkoudheid

Hallo...

Dat van de borstvoeding had ik al eerder gelezen, toen ik het een keer aan  de huisarts vroeg stond die me heel raar aan te kijken. Die had er nog nooit van gehoord.
Maar het helpt dus echt? Want dan ga ik het zeker proberen!!!

Gr Sandra

Hoi

Toen ik voor de eerste keer las dat je moedermelk ook voor verstopte neusjes kon gebruiken, had ik zoiets van nee dank je, ik gebruik wel gewoon zoutoplossing.

Tja, toen werd ik zelf snipverkouden, en niks hielp. Vreselijk die verstopte neus! Toen heb ik het eens bij emzelf geprobeerd, en ja, het werkt echt!
Daarna ook bij mijn zoontje geprobeerd, en ook hij was binnen no time van zijn verstopte neus af.

Alleen vriendlief weigerde mee te doen, en die heeft dus nog een tijdje doorgelopen met een verstopte neus

Groetjes
Eleanor

quote: kiewietje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2006 22:37:50'));

moedermelk is idd het beste! (met een beetje handigheid rechtstreeks erin spuiten...)

Luuf heeft diverse varianten, ook een voor babies tot 3 jaar. Heb het potje er even bijgepakt, staat toch echt jonger dan 3 jaar!
Er staat geen minimum leeftijd op, ik kan me voorstellen dat je de eerste weken heel voorzichtig moet zijn met de hoeveelheid,of voor de zekerheid even ergens navragen.

Groeten, Joke.

Hoi Joke,

Ik heb toch maar even de dienstdoende apotheek gebeld over de luuf.
Het klopt inderdaad dat het voor baby's jonger dan 3 jaar is.
Er zijn drie soorten voor baby's tot 3 jaar, voor kinderen vanaf 3 jaar en voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar.
Waarschijnlijk klopte de informatie die ik op het internet heb gevonden niet, of was het niet volledig.
Sorry!!!

Groetjes,
Marjolein

P.S. Ik heb het gelijkgekocht en ga het vanavond proberen.

hallo,
Ik heb vrijdag een zoutoplossing gehaald bij apotheek,en een neuspompje....Het verlicht maar verder is ze nog snot verkouden.Een ui gebruik ik ook altijd bij mezelf,helpt goed `s nacht,naast me op nachtkastje maar is dat niet te sterk voor een baby van 5 en halve week?ondanks onder bedje zetten?
Nog bedankt voor reactie`s.
Groetjes Gaby.

Terug
Bovenaan