verkoudheid

Wat ook helpt: een ui in stukjes snijden en onder het bedje zetten !

Klinkt als zo'n natuurfreak tip, maar het helpt wel , ga jezelf maar na, als je ui snijdt gaan je ogen tranen maar gaat wel alles "open"

En voor degene die graag met luuf/vicks etc  in de weer gaan, wel opletten dat je de babyvariant hebt ! Want als je bv met dampo ofzo smeert daar zit teveel kamfer en menthol in en daar kunnen ze het juist benauwd van krijgen !

Groetjes Bianca

Hier nog eentje met een verkouden kindje.
D'r neusje zit vol met lopend snot.
Ik gebruik dan af en toe wel een papiertje  voor haar om het wat weg te vegen.
Maar wat is nu handiger....papieren zakdoekje, keukenrol (denk het niet) stoffen zakdoekje of..?? Het is nog zo'n kwetsbaar huidje...

Groetjes, Emmy

Heee Emmy,

Ik deed dr neusje af met een billendoekje haha. Maar als je papier gebruikt doe dan dr gezichtje weer insmeren met bodylotion of creme voor babies. Dan blijft de huid rustig.
Sowieso is dat wel aan te raden want opgedroogd snot droogt ook uit.
Maar nogmaals, kijk even wat je zelf prettig vind.

Liefs Reneke

Hoi hoi

Ik gebruik gewoon een doosje tissues die zaten toevallig in de babydoos van de c1000. En ik vind ze zacht. Je hebt ook van die pompjes voor het neusje schoon te maken, ik heb het van de week uitgeprobeerd en ik heb er aardig wat snotje eruit gehaald.
Ik heb net baby stoombadje gehaald bij de etos en die ga ik straks even uitproberen, daar zit eucalyptus in.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan