Verlate update :)

yvanka86

New member
Hoi meiden,

Ik las net pas een berichtje dat jullie wilden weten hoe het met me gaat :) oeps, beetje laat!!

Ik ben op 27 februari bevallen van Tygo Lars. Supermakkelijke bevalling, het begon 's ochtends rond 7 uur met wat steken. Vriendlief is ook gewoon gaan werken. Rond half negen heb ik hem gebeld dat het niet ging. Hij is thuis gekomen en mijn zus heeft Jaimy opgehaald. Verloskundige is gekomen en ik had 3 cm ontsluiting, maar de vliezen waren nog intact. Ze adviseerde om in bad te gaan. Ze was nog geen tien minuten weg toen mijn vliezen braken. Vanaf toen ging het heel hard. De vliezen braken rond 20 over tien. Vanaf toen had ik eigenlijk continue heel pittige weeën. De verloskundige kwam gelukkig direct terug. Om elf uur mocht ik persen en 2 minuten later was Tygo er :) heel heftig en snel dus. Maar ik was wel topfit daarna.
En dan heb je twee kleintjes in huis. Hoewel ik het niet anders zou willen, vond ik het in het begin wel zwaar. Jaimy werd wel wat jaloers en liet zich behoorlijk gelden die eerste tijd. Ik vond het niet erg dat mijn verlof er op zat. Toen werd ik eindelijk wat meer mezelf. Tygo is een heerlijk mannetje, erg lief en vrolijk. Hij is nu bijna een half jaar oud en het wordt allemaal weer wat makkelijker. Het leven krijgt weer wat ritme. Ben blij dat die heftige eerste tijd achter de rug is. Jaimy is nu natuurlijk ook twee jaar oud. De boze buien van toen Tygo er net was, zijn voorbij. Hij kan zich nu wat beter uitdrukken wat een hoop scheelt.

Ons gezinnetje is nu compleet :) ik ben erg trots op mijn mannenen geniet er nu ook echt van. We hebben nu lekker vakantie dus heerlijk leuke dingen doen met zijn vieren :)
 
Terug
Bovenaan