Verleer je dat nou?

Moeders geniet er nog maar van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier is het een bedrijf van s'morgens tot aan 7 uur s'avonds.

Meike slaapt nog maar af en toe op bed in de middag. Soms valt ze voor een halfuurtje op de bank in slaap.....

Dus nogmaals GENIET!!!!!!

Maar ik doe wat ik wil/moet doen met de kinderen om heen. Ze kunnen goed zelf spelen en geeft wel mogelijkheden op de dag.

Liefs Renske

Nou, het bleek uiteindelijk maar een heel kort momentje te zijn. Nadat ik het berichtje hier neergezet had en nog even m'n mail gelezen had, was het dametje alweer wakker haha.

Maar goed te lezen dat jullie het ook wel eens hebben, dat je je gewoon een moment verveeld (want dat is het eigenlijk), terwijl je niet meer wist hoe dat ook alweer voelde.

Groetjes
Susan

Euh,.. Ik neem die momentjes gewoon! Of er nu werk ligt of niet,.. Ik kan makkelijk de boel de boel laten als ik er echt geen zin in heb (doe dit dan gewoon s'avonds of tussendoor). Dan heb ik gewoon 3 uurtjes even lekker voor mezelf en dat is heerlijk!!!   En als je dat vaak genoeg doet dan went het snel genoeg hoor hahaha!!

Esmé mv Kay en ???

mmm daar heb ik echt geen last van!! ik lees sowieso ontzettend veel, dus meestal begin ik Ivar zijn middagdutje met lezen. Daarna lekker op de laptop, eventueel wat werken, soms meeslapen, TV kijken, heerlijk!!!

als ik iemand hoor zeggen dat  ze haar  kindje  mist als hij/zij naar school is, daar heb ik niet zoveel last van hoor, dus het zit gewoon in mijn genen hihi

erg he eigenlijk

groetjes Jenneke

Ik ben dat allang verleerd  

Als Evi af en toe zomaar even zelf aan het spelen is en dus niet de spullen uit de keukenkast sleurt of wat ze dan ook voor speelgoed aanziet, weet ik niet wat me overkomt haha

Middagdutjes-rust is mij uberhaupt met dametje niet gegund, dus ik ga voor de max aan speeltijd! En dat schijnt meer te worden met de tijd haha, ik wacht braaf af!

Terug
Bovenaan