<p style="text-align: left;">Ik weet even geen andere plek om mijn verhaal kwijt te kunnen, dan maar hier... </p><p>Ik ben al een paar jaar gelukkig getrouwd, we hebben een zoontje en verwachten nu ons 2e kindje. </p><p>Vorig jaar heb ik een man leren kennen op een sportvereniging. Het klikte onderling heel erg goed en we gingen regelmatig na het sporten samen een drankje doen en wat praten. Hij liet gelijk al merken dat hij meer van mij wilde, maar ik heb toen vrijwel direct te kennen gegeven dat ik was getrouwd, een zoontje had en niks meer wilde dan gewone vriendschap. Dit respecteerde hij. </p><p>Toch is er bij mij na verloop van tijd wat gebeurd. Ik heb het heel lang naar mijzelf ontkent, maar ik lijk soms wel een verliefde puber: ik ben gewoon echt verliefd op hem geworden. Door de corona stopte het sporten en hadden we verder ook nauwelijks meer contact, ik hoopte dat het daardoor zou afzwakken en mijn verliefdheid dus over zou gaan.</p><p>Maar niet dus... Ik zie hem nog steeds niet, omdat ik nu niet meer sport ivm mijn zwangerschap (was nogal een intensieve sport) maar ik kan hem niet vergeten en ik word er gek van. Ik hou zielsveel van mijn man en mijn gezinnetje, dat wil ik echt niet opgeven voor iemand anders. Ik weet nu dus niet meer wat ik moet met mijn gevoelens die maar niet weg willen gaan. Hoe kan ik nu verliefd zijn op een ander, terwijl ik zoveel van mijn eigen man hou?</p><p>Ik durf er niet met mijn man over te praten: ik wil hem niet onnodig pijn doen, vooral omdat ik weet dat ik echt niet bij hem weg wil. Maar er met iemand anders over praten voelt ook niet goed. Alsof ik het dan achter zijn rug om doe. Toch heb ik heel erg de behoefte om het bij iemand kwijt te kunnen... </p><p>Ik word zooooo gek van die verliefde gevoelens, de constante gedachte aan die andere man... Ik weet niet meer wat ik ermee moet. Help?! </p><p> </p>