verliezen jullie ook zoveel rotzooi

misschien beetje vies vraagje maar verliezen jullie ook de laatste weken veel afscheiding?ik vind het zo vies. en vooral als die kleine beneden zit te rommelen met koppie enzo heb khelmaal gevoel of kleeg loop.. echt vies

Heheh ja dat zijn dan de vragen die je niet zo snel stelt toch. Maar ik heb er ook last van hoor. De ene dag meer dan de andere dag. Lang leven de maandverbandjes :)
Liefs!

ook ik heb het. lang leve de inlegkruisjes! heb gelukkig niet zo heel veel, maar wel genoeg om het vies te vinden hahaha

ach, kunnen we ons alvast voorbereiden op na de bevalling :p dan wordt de afscheiding omgezet in bloed en is het nog meer hahaha

liefs, do

Ik kwam even spieken bij jullie en moet wel heel erg lachen om de vraag en antwoorden!

Zoals Dotjuh al zegt, het is een mooie voorbereiding want na de bevalling.. verlies je nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer ellende de eerst volgende weken hahahaha.

Lekker regelmatig douchen en ik had doekjes van Lactacyd in mijn tas om me tussendoor even op te frissen.. Vond ik zelf erg prettig! Succes met de laatste loodjes!

haha ja betty.. soms zijn ze nogal raak maar wel grappig! ik gebruik ook veel inlegkruisjes en soms zit kop de bank en denk volgens mij verlies kme slijmprop ofzo en dan is het het niet.. echt ranzig

Terug
Bovenaan