verliezen jullie ook zoveel rotzooi

Als je je slijmprop verliest dan weet je dat gelijk.. Ik zat op de wc en hoorde in ene een vette plons.. Dus ik sta op en draai me om om in die pot te kijken.. Niks te zien, ga ik weer zitten is er nog een deel slijmprop in mijn onderbroek gevallen formaat golfbal.. Niet te missen hahaha!

En dan dat urineverlies.. Heb ik nog steeds!! Als ik nies pies ik in me broek.. Vreselijk!

Ja hoor ook hier allemaal afcheiding bah vind ook vies,maarja na de bevalling idd nog veel meer troep haha...ik had trouwens bij mn 2de dat ik de slijmprop in gedeeltes verloor iedere dag een beetje,bij de 1ste wel in 1 keer.dus kijk altijd goed wat het is....

liefs jootje

Ook ik verloor veel afscheiding. De laatste weken ineens zo dun dat er getwijfeld werd of het geen vruchtwater was. Maandverbandjes vol gingen erdoor! Zo vies voel je je dan!! Stond soms wel 2x per dag onder de douche.

Nu ben ik ruim 2 weken geleden bevallen en is de kraamvloed bijna voorbij!! Ik heb nog wel een maandverbandje in, maar daar zit bijna niks meer in. Ik heb de eerste dagen heel veel grote stolsels verloren. Ook zoiets fijns haha. Nou ja, het hoort erbij denken we dan maar!

Succes nog even meis! Hopelijk is het snel bevallingstijd voor je!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan