Verliezen jullie wel eens vocht? (maak me zorgen over vruachtwater na de operatie)

hoi inge,
je hebt niet meer gereageerd na gisteren deze topic geopend te hebben. Hoe is het afgelopen? Ik duim dat het geen vruchtwater was!!!
Sterkte, groetjes mira

Hoi Meiden,

Ik heb het even aangekeken en het blijft steeds bij een klein beetje per dag. Vaak als ik even in beweging ben geweest. Volgens de arts moet vruchtwater constant druppelen en dat is niet zo (gelukkig).
Morgen hebben we een afspraak met de gyn. en dan ga ik het nogmaals voorleggen.

lfs ing

Hoi Inge.
Ik heb precies hetzelfde als jij. Dikwijls als ik net naar de toilet ben geweest, en dan een natte plek in mijn onderbroek.. Geen slijm of zo, maar echt waterdun inderdaad.. Ik heb het ook nog niet aangekaart bij de vk of zo, en ga er ook maar vanuit dat het erbij hoort, ook al had ik het bij mijn eerste niet..
Gezien jouw geschiedenis zou ik denk ik ook wel wat in de stress schieten. Gewoon bellen of langsgaan als je het niet vertrouwd!! Je kleintje is het belangrijkste nu..
Gr. Anne-Marie

Pff ik ben dus gelukkig niet de enige.
Ik ben gisteren bij de gyn. geweest. Ze zei het kan vruchtwater zijn van het overleden kindje omdat dit vruchtzakje poreus aan het worden is. Voor de zekerheid heeft ze een testje gedaan dmv een uitstrijkje. Uitslag volgt zsm. Ze kan hier ook aan zien of het vruchtwater is of niet.
lfs ing

hallo inge,
je bent zeker de enige niet!
ik verlies heel veel vocht (of hoe je dit noemt)!
ik trek 's avonds en 's morgens een schone onderbroek aan en dat met een inlegkruisje. het is behoorlijk vervelend, soms lijkt het of je in je broek hebt geplast! maar het schijnt er allemaal bij te kunnen horen...fijn he? hihi

groetje martine (26 weken)

Terug
Bovenaan