verlof 4of 6 weken?

Hey allemaal,

Ja k start weer even een paar nieuwe onderwerpen!

Gaan jullie vier of zes weken van te voren met verlof. Ik probeer tot de kerst te werken, dus 3,5 van te voren eigenlijk, mits het gaat!

Liefs!

Vervelend voor je Cindy, dat je zo'n last hebt.

Ik werk door tot de bevalling (ja dan kan met thuismoeder en eigen winkeltje thuis)...wanneer ik ga beginnen kijk ik wel weer als het gaat.

Ja is erg vervelend, maar bij mij is alles wat aan de lage kant, bloeddruk en ijzer. Ook had ik al een B12 tekort dus het helpt elkaar niet echt.

Gelukkig heb ik verder weinig last van dingen.

Dat is wel lekker als je aan huis een eigen winkeltje hebt. Kun je tussendoor dan ook even rusten als je daar behoefte aan hebt? Ik vind het wel wat relaxter als je je eigen tijd kunt indelen.

Hoi hoi,
Ik wil heel graag tot 4 weken doorwerken. Dat ik nog de kerstdagen werk en daarna met verlof ga. Ik moet alleen even afwachten of dat gaat lukken aangezien mijn werk fysiek toch wel redelijk zwaar kan zijn. Ik werk met ernstig verstandelijk gehandicapte met agressie, dus af en toe is het een krachtstrijd. En tja ik merk wel dat mn kracht aan het afnemen is. Daarnaast is het ook heel veel lopen, dus ff zien nog. Maar ik ik ben zo blij dat ik volgende week weer op therapeutische basis mag beginnen en dan vanaf 24 september sta ik weer gewoon in geroosterd. Dus ik hoop dat ik dan nog 3 maandjes kan doorwerken voordat ik weer zo'n tijd thuis moet zitten!

Liefs,
Mar

Moet nou al minder werken.
Hopelijk dat wat ik nu werk vol hou tot 6wk voor de bevallingsdatum.

En wanneer weer aan het werk...!
Daar durf ik niks van te zeggen bij de eerste ook lang uit de running geweest.

Lag 2wk voor de data in het ziekenhuis ivm een hoge bloeddruk, zw.schapssuiker.
Ingeleid, meer dan een uur aan het persen geweest...
Daarna nog een keizersnee...

Als er weer een keizersnee komt wat nog niet zeker is moet ik eigenlijk niet weer te veel doen.
Heb namelijk heel veel last gehad na die tijd.

Groetjes Natasja 24wk 4dg

Ik ga tot 6 weken van te voren doorwerken en heb 3 weken daarvoor al vakantie, dus ik moet nog maar 5 weekjes! Ik ben echt aan het aftellen.

Trouwens Cindy, ik heb ook een B12 tekort maar dat hoeft volgens mij geen probleem te zijn. Ik krijg regelmatig injecties en dat zorgt ervoor dat alles 'op peil' blijft.

Ik weet niet of je er al lang last van heb maar ik al zo'n 2 jaar en sinds die injecties is alles helemaal ok!

Groetjes

k ga tot 6 weken van te voren doorwerken en heb 3 weken daarvoor al vakantie, dus ik moet nog maar 5 weekjes! Ik ben echt aan het aftellen.

Trouwens Cindy, ik heb ook een B12 tekort maar dat hoeft volgens mij geen probleem te zijn. Ik krijg regelmatig injecties en dat zorgt ervoor dat alles 'op peil' blijft.

Ik weet niet of je er al lang last van heb maar ik al zo'n 2 jaar en sinds die injecties is alles helemaal ok!

Groetjes

Terug
Bovenaan