verlof 4of 6 weken?

ik ben nu ook al anders gaan werken. werk niet meer in de zorg maar sta boventallig op de groep voor han en span diensten. ook meld ik me per 1oktober al ziek mbt de zw. en ja dan moet je wel zes weken van te voren stoppen met werken. ik merkte bij de 1e dat ik die zes weken ook echt nodig had om bij te komen. en dat zal nu niet anders zijn met zo'n ventje van 2 erbij!!!

groetjes inge 24weken4dagen

ik probeer tot 4 weken voor de datum te werken. maar gaat t dan nog goed, dan ga ik gewoon nog ff 2 weken door tot aan de kerstvakantie.

ik werk op kantoor, dus fysiek is het heel erg goed te doen.

x jessica

Officieel neem ik 4 weken van tevoren verlof, maar daarvoor neem ik 2 weken kerstvakantie op. Ben al helemaal jaloes op het berichtje van Kiron, wat een heerlijk uitzicht....
Groetjes

(ben uitgerekend op 29 december, dus vandaar dat ik even reageer in januari!)

Ik moet nog 8 weken werken. Mijn verlof begint 4 weken van te voren, maar neem een kleine week eerder vrij.
Ik vind vier weken wel erg weinig, aangezien de meesten nu al behoorlijk wat klachten hebben. Maar ik denk dat je de extra weken ná de bevalling ook wel kan gebruiken! Voor hetzelfde geldt treden er complicaties op, waardoor het langer duurt eer je weer wat op krachten bent.

Ik zou het liefst 6 weken voor de bevalling stoppen, maar aangezien ik een nul uren contract heb en niets opbouw, kan ik me dat gewoon niet veroorloven.

Heb ook een eigen zaak naast mijn loondienst en die gaat door tot 2 week voor de uitgerekende datum (mits alles goed gaat natuurlijk).

Ben wel jaloers op alle dames die lekker eerder kunenn stoppen ivm vakantie etc!
Geniet er lekker van!

Groetjes.

Ik stop ook 6 weken ervoor, moet ook wel want ik zit nu al voor 25% in de ziektewet.
Heb nu een weekje vakantie, en als ik weer begin maandag hoef ik nog maar 7 weken te werken.
20 november is mijn eerste verlof dag.
Kijk er nu al naar uit.
Groetjes

Ik werk tot nu toe door tot 4 weken van te voren....
Even kijken of het lukt om vol te houden want aan de ene kant ben ik het zooooooo zat. Maar aan de andere kant voel ik me nog goed genoeg om te werken.....

Dus mag tot begin november beslissen wat ik doe........of eind 23-11 met verlof of 9-12....
Nog 7 of 9 weken werken.

Ik denk er nog elke dag weer anders over whahaah

Terug
Bovenaan