Verlof voorbij...

Raar idee, ben vandaag weer begonnen, mijn verlof is nu echt voorbij. Was moeilijk wakker worden vanmorgen, Julia was 't er ook niet mee eens ;).

Liefs
 
Inderdaad een raar idee. Vooral omdat je verlof zo anders was dan je had gehoopt...
Hoe gaat het verder met je?

Ik ben inmiddels al weer 3 weken aan het werk. Mijn Julia is het er ook niet mee eens. Ze heeft nauwelijks hoeven wennen aan haar zusje, maar wel dat ik weer werk. Erg opstandig en ik kan ff niks goed doen. Alsof ze boos is dat ik haar in de steek laat.
Hopelijk gaat het snel beter
 
Hoi Maartje,

Het gaat op het moment wel weer goed :). Af en toe een dip, maar dat hoort er bij, denk ik...
Op zich wel weer lekker om te werken, Julia heeft meer last van het vroege opstaan, dan van het feit dat ik weg ga. Maar dat komt denk ik ook doordat we haar tijdens mijn verlof toch steeds 1 dag per week wel naar de oppas brachten.

x
 
Hoi,

Ik ben nu met vakantie (2 wkn), dan moet ik nog 2 wkn werken en daarna begint mijn verlof. Gek genoeg zit ik daar heel dubbel in. Enerzijds kan ik niet wachten omdat werken zwaar wordt en mijn hoofd er niet meer zo naar staat. Anderzijds ben ik ook een soort van bang voor de vrije tijd straks, als ik die maar niet ga vullen met gepieker over de aanstaande bevalling... pfff... ik wou eigenlijk dat het al zover was en dat ik het laatste stuk even kon skippen. Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet (zou niet best zijn voor de baby ook...). Maar ik kijk er niet bepaald naar uit gezien mijn voorgeschiedenis. Mijn zus bekijkt het heel nuchter: zo beroerd als bij de eerste kan het bijna niet gaan... Maar ja, zij zit niet zo onder de hormonen als ik ;-)

Voel me overwegend echt goed hoor, maar heb nu een kleine dip. Mijn zelfvertrouwen tijdens deze zwangerschap is zo verschrikkelijk dun, terwijl alles eigenlijk heel goed gaat.
 
Terug
Bovenaan