Verlof!! Waneer??

Hi dames,

Ik heb van de week een gesprek gehad met mijn baas en we hebben samen besloten dat ik 4 weken van te voren ga stopen met werken. Ik heb geen lichamelijke zware baan (werk op de administratie van een school) en het lijkt me goed volte houden.
Tevens mag ik mijn vakantiedagen achter mijn verlof aanplakken waardoor ik straks gewoon 22 weken heerlijk thuis ben. 8 maart gaat mijn verlof in en 9 augustus ga ik dan weer beginnen. Dan ga ik een jaar 18 uur werken op basis van zwangerschapsverlof en daarna waarschijnlijk 20 uur!
Nog 17 weekjes werken en dan gaat mijn verlof al in.
Haha, ik kan niet wachten!!

En jullie, hoelang van te voren gaan jullie stopen? En hoe doen jullie het na je verlof?

Liefs Sonja

Hoi Sonja,

bij de eerste ben ik 6 weken voor die tijd met verlof gegaan. Ik ben nu alweer een tijdje gestopt met werken om volledig voor de kleine te zorgen en heb dus een heel lang verlof ; ) tijdens deze zwangerschap.

Liefs Kim

Ik moet van mijn baas 6 weken van te voren stoppen. Geen keus dus. En aangezien ik ga stoppen met werken wil ikproberen om mijn vakantiedagen voor mijn verlof te plakken. Nu ik weet dat ik ga stoppen heb ik ook helemaal geen zin meer, stom hè?
Liefs Mij

Ik kan eht me goed voorstellen dat je de dagen aftelt totdat je lekker thuis kan zitten pineapple!
Als je weet dat het toch ten einde loopt, is je motivatie ook gelijk over en helemaal met zo'n kleine in je buik!
Mijn verlof is inderdaad ook heel lang of juist helemaal niet...net hoe je het bekijkt. Als thuis je werk is heb je alleen een weekje na de bevalling, maar je kan natuurlijk wel iets sneller gaan liggen of even een boekje op de bank lezen als je thuis bent. Op je werk moet je door (en dat heeft ook zeker zijn voordelen!!)
Groetjes Dabanne

Ik stop 6 weken van te voren. Ik heb een redelijk zware baan, met onregelmatige diensten en de vorige keer had ik het met 34 weken echt helemaal gehad. 21 februari is mijn eerste verlofdag. Dan heb ik na mijn verlof nog 13 weken zwangerschapsverlof en vakantieverlof van 3 weken, dus ga begin oktober weer aan het werk.

Hoi hoi, Bij de 1e ben ik 6 wkn van te voren gestopt. Bij de 2e 4 wkn. Nu heb ik vorige week al mijn laatste werkdag gehad omdat mijn contract afliep. Zit nu dus al thuis. Wil wel snel weer wat gaan doen, anders ga ik me vervelen. De kids gaan nu 3dgn naar kinderdagverblijf en per 1 dec. 2 dagen.

Ik stop met 7 wken voor de UD. Als je toch recht op 6 wken heb... :D Ik neem dus een weekje ervoor vakantie. Ik stop op 15 mrt. Niet omdat ik nou zo zwaar werk heb maar heb per dag 3 uur reistijd. Dat breekt me nu al op laat staan als ik zo hoog zwanger ben.

Ik stop op 10 maart, 6 weken voor de UD. Ik werk 4 dagen van 8 uur Lichamelijk geen zwaar werk maar mentaal wel... Ik probeer nog om mijn zomervakantie aan te sluiten op het zwangerschapsverlof. Als dat niet lukt moet ik 30 juni alweer aan de slag.

Terug
Bovenaan