Verlof: wat doen jullie?

Ha mede-zwangere ladies,

Het is rustig op ons forum!!!

Ik ben benieuwd of iedereen nog lekker aan het werk is en wanneer jullie met verlof gaan.

Zelf heb ik ervoor gekozen om er zeven weken van te voren tussenuit te piepen. Zes weken van te voren met verlof en die week ervoor nog een weekje vakantie. Het werken gaat op zich nog prima, maar met mijn gedachten ben ik er al een aantal weken niet meer bij. Na mijn verlof kom ik bij mijn huidige werkgever ook niet meer terug (vrijwillig), dus voor mijn gevoel sta ik ook al buiten.

Na mijn verlof ben ik van plan om verder te gaan kijken. Of ik een aantal maanden thuis blijf, of dat ik meteen op zoek ga naar een nieuwe baan, dat weet ik nu nog niet.

Welke keuzes hebben jullie gemaakt?

Groetjes,
Melian
 
as donderdag start mijn zomervakantie...3 weken en aansluitend verlof!!:D Dus ik mag heerlijk thuis gaan rommelen en alles op orde maken! Eerst volgende week nog een weekje op vakantie en daarna aan de klus!

Ik werk nu 18 uur per week en dat blijf ik straks ook doen...10 weken na bevalling + nog een weekje vakantie..dus zal ergens eind januari weer moeten beginnen!

Als ik de kans had zou ik ook thuisblijven...maar financieel lukt dat niet, maar dit is ook wel prima, vind werken niet erg en heb er plezier in! Maar als je 2 kleine kindjes hebt lijkt me ook wel lekker de eerste tijd helemaal voor ze te kunnen zorgen:d

Groetjes Liesbeth 30w4d
 
Ik werk nog fulltime tot 1 oktober (3november uitgerekend) en heb daarna nog 15 weken verlof! Lucky me, zit in het onderwijs en krijg een maand betaald verlof! Ik start half februari geloof ik weer maar exact weet ik het eerlijk gezegd niet. ;-) Vind het nog heerlijk om te werken dus ik g nog met plezier naar de studenten toe om les te geven. Ben wel benieuwd naar wat de impact van 6 lesuren gaan zijn op mijn gestel, want heb nog geen les gegeven vandaag maar ben wel moe haha. Hoe gaat het met jullie nachtrust? Heb al drie nachten bijna niet geslapen, heel vervelend vooral in combi met lage bloeddruk. Ach, als dat het enige is! Dan redden we het nog wel 9 weken!

X suus
 
Hey,hey,

Ik zou eind deze maand met verlof gaan officeel 6wkn van te voren maar omdat het met 38wkn word gehaald zijn het er maar 4. Ik werk 3dgn en dat blijf ik ook doen. Helaas loop ik al vanaf Juni met me rug en bekken...de pijn wordt helaas alleen maar erger en slapen doe ik ook haast niet. Ben vanmiddag ook naar huis gestuurd en zit vanaf nu ook verplicht in de ziektewet, had het graag nog 4 wkn volgehouden maar ik trek het niet meer. Ik hoop dat ik vanaf nu meer rust vind en dat de pijn dragelijker word nou ik niet meer hoef te werken. Het zou fijn zijn als ik de laatste weken van mijn zwangerschap nog even kan genieten van het feit: dat die kleine man in me buik groeit. Liefs Miranda
 
Ha Melian,

Ik moet nog 7 weken werken (inclusief deze week), met af en toe een paar dagen vrij.
Dan heb ik 6 weken van tevoren verlof.

Ik kijk er wel enorm naar uit, want ik merk dat ik me moeilijker kan concentreren en mede door alle ziekenhuisbezoeken veel met het kindje en de zwangerschap bezig ben. Terwijl het eigenlijk een gekkenhuis is op het werk... Gelukkig heb ik een heel fijne leidinggevende, die mijn gezondheid en rust hoog in het vaandel heeft staan.

Ik heb erg lang verlof, 23 weken, dus dat is echt heel erg fijn. Ik werk nu nog fulltime, maar ga straks drie dagen per week werken.

Veel liefs, Marieke

P.S. Alles goed met jou. Ik hoop dat je zorgen een beetje weg zijn. XX
 
Nog 8 weken werken en dan verlof. Ik werk in het onderwijs en heb net mijn eerste werkdag gehad na 7 weken vrij. Viel mee, maar heb net als Suzanne nog geen les gegeven. Dus ff afwachten....
 
Ik werk nog 3 weken, ga half sept met verlof, 6 w vtv. Ik werk normaal gesproken 24 upw, maar zit nu op 3 dagen van 3 à 4 uurtje, mag het naar eigen inzicht indelen, arbeidstherapeutisch, want het werken op de groep (werk met licht verst beperkte mensen met een psych stoornis) gaat niet meer door bekken.
Ik plak nog een weekje achter m'n verlof aan en start de derde week van januari ongeveer weer. Ook weer voor 24 u. Minder is financieel niet zo handig, maar ik vind het zelf ook prima. Omdat ik onregelmatig werk, waaronder om de week een weekend werk ik doordeweeks maar 2 dgn en ook vaak late diensten, waardoor ik veel thuis ben.

T komt nu wel dichtbij, m'n verlof, ga er ook wel naar uitkijken...
 
Ik werk tot 14/10 (17/11 uitgerekend). Dan een weekje vakantie, en dan 4 weken verlof. Na mijn verlof nog 3 weken vakantie (ja, ik had nog veel uren staan). Dus ik begin 27/2 weer. Heerlijk vooruitzicht. Ik tel sinds de zomervakantie de werkdagen die ik nog moet.. nu zijn dat er nog.. 33!

Ik werk 5 dagen per week, en heb er veel plezier in, maar hoop wel dat ik als ik weer terugkom op termijn 4 dagen kan gaan werken. Ook omdat ik nog een zoontje heb, en hem soms wel mis.

Liefs, Maria
 
Terug
Bovenaan