Verlof: wat doen jullie?

Hoii,

Ik werk al een aantal weken niet meer. Zit voor 100% in de ziektewet ivm bekkenklachten. Helaas gaat het thuis net zo min en doe ik bijna niks.

Na de bevalling neem ik ook nog 3 maanden OSV op. Ik hoef dus op zijn vroegst in mei 2012 weer aan de slag. Lekker luxe dus. En dan weer 4 dagen in de week. Helaas, want ik zou graag 3 dagen p/w werken, maar dat zit er financieel gezien niet in.

Dus nu lekker genieten van de rust en straks hopelijk zonder te veel bekkenklachten weer met zo'n kleintje in de weer.

Doegg
Anita
 
ik zit sinds 3 weken in de ziektewet,heb erg last van duizeligheid en kan mijn werk echt niet meer doen(kraamverzorgster)
dus aansluitend mijn verlof en na de bevalling vanaf 1 februarie aan de slag voor 0 uren contract,kijken hoe dat bevalt,werken in de kraam en een baby,en anders blijf ik gewoon lekker een tijdje thuis.
 
Hoi Melian,
Ik zit al vanaf juni thuis, dus heb al/nog een soort verlof.
Ook ik weet nog niet wat ik ga doen na het verlof.
Als ik weer ga werken zal het maar 2 dagen zijn vanwege het werk van man lief, meeste vacature zijn toch wel voor 24 uur.....
Blijven zoeken? Tijd zal het leren.
 
Leuk om te lezen hoe iedereen weer andere plannen maakt.

Jammer dat deze laatste weken voor sommige van jullie fysiek erg zwaar zijn. Heel veel succes met de laatstse loodjes. Verder veel plezier met de vakanties, laatste werkweken en alle voorpret.

Voor mij nu nog drie weken. Kan niet wachten! :)

Liefs,
Melian
 
Ohh ik tel de dagen echt af.. nog 7 weken en dan heb ik 7 weken verlof (1wk vakantie en 6 weken verlof vooraf).
Mijn hoofd staat niet echt meer op 100% werken! hahaha

leuk om van iedereen te lezen hoe of wat..

fijn weekend!
 
Terug
Bovenaan