Verlof wordt een sleur

Toch fijn om te horen dat anderen dit ook ervaren. Ik wil alles doen zodat de kleine een goede start heeft. Dus maar rustig afwachten. Ik merk dat dit ook erg door de hormonen en toenemende fysieke zaken komt. Inderdaad maar voorbereiden dat het 40 of 42 weken of langer duurt voor ukkie komt. Tussen nu nog maximaal 5 weken. 
Hang in there ladys??!!! We zijn goed bezig. 

Pfff ik hoop zo niet dat ze heel veel later komt! Maar ik ben daar wel bang voor.  En nu nog 2 tot 4 weken wachtte.... BORING haha ik ben al erg ongeduldig. En als ik weinig om handen heb of eigenlijk mijn ritme verstoord wordt dan wordt ik een beetje depri. 
Ik maak wel een planning wat ik ong. Elke dag wil doen maar de lijst wordt kleiner. De administratie op orde brengen is nog zo'n leuk klusje. 
Dacht toen straks misschien moet ik iets gaan breien. Maar de vorige keer dat ik met breien begon heb ik t nooit afgemaakt. Haha dus bang dat ik dat deze keer ook niet zou doen.  
We houden vol 

Ik heb dit ook heel erg gehad toen ik eenmaal met verlof was gegaan. Mijn collega’s zijden tegen mij ga heel veel slapen want straks slaap je nooit meer. En ik dacht slapen?? Maar ik ben niet moe! Ik kon ook niet zo veel meer had veel last van de hitte (ja afgelopen zomer was ik dus hoogzwanger) zodra ik buiten kwam viel ik bijna flauw en ik woon in een huis waar de zon op schijnt met een plat dak. Zelfs snachtscwas het 40 graden. Nouja punt is ik verveelde me dood en had t bloedheet. Ik heb eigenlijk alleen maar series gekeken en in een koud bad gezeten. Je kan ook niet zo veel doen. Al moet ik wel zeggen dat sinds me dochter er is ik echt nooit meer iets voor mezelf doe. Alleen douchen is nog mijn prive momentje dus ik denk nu wel van was ik nog maar ff lekker naar de pedicure gegaan en allemaal van dat soort dingen. Ja als ik ooit weer zwanger ben laat ik me tijdens me verlof extreem verwennen! Massages kapper facials pedicures manicures de hele rambam. Hoop dat je daar wat mee kan succes met de laatste lootjes x

Haha ja dat slapen zegt ook iedereen tegen mij. Maar slapen is zoiezo een probleem s nachts zit ik soms uren beneden. Omdat t niet lukt om te slapen maar ben wel kapot. En ik lig niet lekker meer. Soms lukt t om overdag een dutje te doen maar dat is vaak maar een half uurtje.

En pedicure etc etc. Heerlijk!  Maar dat deed ik voorheen ook nooit dus tjaa. Ik mis vooral nieuwe kleding en schoenen kopen. Dat gaat nu niet met al dat vocht. en om nog zwangerschapskleding te kopen vind ik zonde. 
En ik mis mijn motivatie en inspiratie voor lekker en gezond koken. Sinds mijn zwangerschap vind ik dit dus niks aan. Schooi ik bij mijn moeder en schoonmoeder om mee te eten en restjes mee naar huis krijgen haha. Terwijl ik eerst t heerlijk vond om een middag te bakken en te koken

Terug
Bovenaan