verlof!!

hee meiden,

Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste werkdag gehad.
Morgen gaat officieel mijn verlof in, want dan ben ik 34 wkn zwanger!
Nu wordt het echt aftellen!

Ik hoef pas na de herfstvakantie weer te gaan werken (20 okt) wat een fijn vooruitzicht!!!

Hebben jullie ook al verlof of hoe lang moeten jullie nog werken???

Succes met de laatste loodjes!

Grtjs mama Peet

Ook hier is het verlof begonnen. Nu een weekje thuis. De eerste week vooral veel geslapen en in mijn hoofd nog bezig met mijn werk. Maar merk dat dit vandaag beter gaat en meer energie heb. Wat wel zo lekker is. Het blijft een raar idee om zo lang thuis te zijn, ik begin weer in november.
Nu maar hopen dat de laatste loodjes niet al te zwaar worden. Bij mij is het kindje aan het indalen en heb daar best wel last van. Volgens de verloskundige heet dit indalingsweeen en hoort het er gewoon bij.

Gr Froukje
34.3 weken

Halloooow,

Nog  7 dagen werken van 2 uurtjes en dat verdeeld over 2 weken en dan ga ook ik met verlof.. Morgen 32 weken!
Ik ben er echt vet aan toe.. ik ga de eerste week lekker heel de week slapen! Ben zo moe!
Gek idee wel dat ik dan 19 weken niet meer hoef te werken.. dus tot eind oktober ben ik lekker   thuis.. volgens mij mag ik 27 oktober weer! Of ons mannetje moet later komen, dan schuift mn verlof dus ook nog op! Ben benieuwd...

Ook ik heb last van de indaling van de baby.. kramp in mn schaambeen, mn liezen doen zeer en last van mn banden.. Maarrrr allemaal voor t goede doel.. toch?

Groetjes
Debby

Hier nog 3 dagen van 3 uur werken, alleen volgende week nog op woe, don en vrij. Dan ben ik begin van de week erop 34 weken en moet ik stoppen omdat ik al zo'n tijd in de ziektewet zit.
Heb er nu wel zin in, onze dochter lekker een dag per week naar de oppas terwijl ik thuis ben en kan rusten wanneer ik wil. En samen een lang weekend, want vrijdag is altijd papa-dag! Daar heb ik ook wel zin in.

Nog heel even en dan zit het er voor mij ook op! Ik zou ook 20 oktober weer moeten beginnen, maar de cesartherapeut heeft aangegeven dat ik eigenlijk langer verlof zou moeten krijgen ivm het herstel van mijn bekken. Ik hoop dat dat ook gaat lukken, zodat ik lekker makkelijk volledig borstvoeding kan geven tot de kleine 6 mnd is. Anders wordt het toch kolven...

Liefs, Kaskes (32 wkn, 4 dgn)

hoi allemaal, lekker dat sommigen al verlof hebben. Ik werk voor mezelf en heb met mezelf afgesproken dat ik nog drie weken wil werken. Maar heb niet zoveel klussen meer, dus het is nu ook nog goed te doen. Het middagslaapje is wel een must geworden, merk ik :). Ik kijk er wel naar uit om officieel met verlof te gaan. Volgende week controle en dan ben ik benieuwd of er ook bij mij sprake is van indalen. Ik heb het gevoel van wel, ook druk op de banden en zo...Voor degenen die nog even moeten, succes met afronden en dan lekker slapen...
Monika

As dinsdag begint mijn verlof officieel, maar ik zit al 4 weken in de ziektewet.
Die tijd is nu gelukkig voorbij.
Nu mijn verlof echt begint ga ik nog eens extra van de zwangerschap genieten, want het is nu zo voorbij.

Tjee, wat zijn jullie allemaal lang vrij zeg!
Zelf ben ik nu ruim 34 weken zwanger. Mijn verlof gaat maandag 9 juni in.
Zo uit mijn hoofd zou ik op 29 september weer moeten beginnen (in het geval de kleine op de uitgerekende datum komt of in de dagen ervoor)
Wel hoop ik aansluitend aan mijn verlof nog wat vakantie op te kunnen nemen.
Ik heb nog 7 weken staan en de uren uit laten betalen is niet aantrekkelijk aangezien er procentueel heel veel vanaf gaat.
Hopelijk kan ik er nog een week of 3-4 aan vast plakken, maar dit ligt een beetje aan de omstandigheden op mijn werk op dat moment.
Nu nog 1 1/2 dag werken. Het gaat allemaal nog wel, maar ik begin wel toe te raken aan mijn verlof. Ik houd erg veel vocht vast en het klimaat op mijn werkplek is wat dat beteft niet optimaal (geen airco, gemiddelde temp. 26 grd)
Maargoed, 1 1/2 dag is te overzien.
Fijn weekend allemaal    !

Ja, moet zeggen dat ik mezelf ook een enorme bofkont voel met lang verlof. Nu wat extra lang omdat ik in de ziektewet zit, officieel gaat mijn verlof ook op 9 juni in. En dan plak ik nog 5 weken vakantie achter mijn verlof aan, 2 weken verplicht (van de verplichte zomervakantie die ik heb, werk in het hoger onderwijs nl.) en dan nog 3 weken 'gewone' vakantieweken. Dus ik stap ook ergen eind oktober, begin november weer mijn kantoortje in.. wat een luxe!
Ben nu nog niet zo aan het genieten van mijn verlof omdat we nog flink aan het klussen zijn in huis en daar word ik erg onrustig van. En daarnaast is het gewoon noodzaak dat ik niet meer werk, het werd te zwaar om heen en weer te reizen en omdat ik zoveel vocht vasthoud is de hele dag zitten ook helemaal niet goed.
Maar verder niets te klagen, het weer is prima en ik ben nog redelijk mobiel, dus kan af en toe de stad in lopen.
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan