verlof!!

kan ook niet wachten tot me verlof nog 2 weekjes
6 dagen of eigenlijk ochtenden dus valt reuze mee
en ook ik plak er nog lekker 4 weken vakantie achteraan
dus hoef pas weer november te beginnen!!!!
wat een lekker vooruitzicht!!

he meiden,

officieel gaat mijn verlof aanst. dinsdag 2 juni in. ben morgen 34 wk. maar zit al vanaf april thuis. niet vanwege ziekte, maar me contract word niet verlengt, en hebben we afspraken gemaakt en hoefde niet meer te komen. leuk he werk. NOT.
nu dus met verlof en daarna op zoek naar nieuwe baan, dus waarschijnlijk een ww na me verlof. want ik ga dus echt van me kleintje genieten en niet meteen zodra het eruit is fanatiek op zoek naar werk.   miss als er iets onverwachts op me pad komt, maar dat zien we dan wel.

ondanks ik dus al f fthuis zit wil ik ook die 6 weken extra gaan genieten, want het is zo voorbij gevlogen die laatste weken.

iedereen een fijn verlof gewenst en een voorspoedige bevalling.

xx bambi

hoi hoi,

Joepie, ik heb ook verlof. Afgelopen donderdag was m'n laatste werkdag!! Ben nu 35+4 dagen en ben er ook wel echt aan toe. Het zal wel raar zijn om volgende week helemaal niet naar m'n werk te hoeven en niets te moeten doen. Ik hoef in oktober pas weer te beginnen. Jeetje, 18 weken vrij, wel lang hoor. Maar wel erg lekker!

Groetjes, Miranda

Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie verlof.

Vanaf vandaag heb ik ook verlof.
Ik heb natuurlijk al 4 weken in de ziektewet gezeten, dus echt anders voelt het niet.
Alleen het besef dat de bevalling nu ehct dichterbij komt maakt het anders.

Mijn verlof is afgelopen zaterdag in gegaan was toen 34 wkn en 1 dag...

Nu is het aftellen al wel flink een tijdje geleden begonnen want zit sinds 25 mrt in de ziekte wet... En dus ook thuis...
En nu is dan eindelijk mijn verlof begonnen en dan komt het toch nog een stuk dichterbij...

Nog maar een week of 5 tot mijn uitgerekende datum...
Aan de ene kant gaat de tijd snel maar aan de andere kant ook weer niet snel genoeg...
We willen zo graag ons kleintje in onze armen houden...
Kijken wat voor kindje het is of ze op haar vader lijkt of toch meet op haar moeder...

Maar nog even geduld...

Het zijn nog maar 5 weekjes....

Gr Annelies

Hoi meiden,

Ik moet morgen en volgende week nog 1,5 dag werken en dan ook heerlijk verlof!!!
Bij m'n dochter geen verlof van te voren gehad, omdat ze zich zo vroeg aankondigde (ruim 7 weken te vroeg). Dus ik hoop deze keer, al is het maar 2 weken, wel wat verlof van te voren te hebben. Lijkt me fijn!
Ik ben nu 33 weken en 1 dag, dus ik ben al iets verder dan ik ooit ben gekomen met m'n 1e zwangerschap. Nu op naar de 37 weken!

Geniet ervan allemaal.

Groetjes,
Angel

Yes, vandaag afscheid genomen van de kids en nu heb ik ook VERLOF!
Oef wat was ik daar aan toe, terwijl ik al sinds begin februari maar 4 en later zelfs maar 3 uur per dag werkte! Ik was de hele week al chaggi en kon niks hebben van onze dochter (het arme kind!).
Volgende week gaan we met z'n tweetjes naar mijn ouders voor 2 nachten en laten we ons heerlijk vertroetelen. Paps kan niet mee, die moet gewoon werken. Ik kan nog even "kind zijn voordat ik weer moeder word". Zo zij iemand het van de week tegen mij en ten dacht ik: Dat is inderdaad precies waar ik even zin in heb!
Voor wie nog even moet: Sterkte!
Voor wie al met verlof is: Geniet ze!

liefs, Kaskes

as maandag eindelijk officieel verlof... maar nog 3 dagen werken, dus donderdag zeg ik ook toedeledoki tegen de baas... ben er wel aan toe hoor!!

ben benieuwd naar de eerste baby's!! zal vanaf volgende week eindelijk tijd hebben om hier weer eens te schrijven..

greetz

Belle
33 w 6d

Terug
Bovenaan