verlof

Hoi Marian,

Officieel was het mijn laatste dag. Maar het systeem wilde niet meewerken waardoor m'n pc een paar keer vast liep en ik een aantal dingen weer opnieuw kon doen. Nu  liggen er nog wat dingen om af te ronden. Dus ik ga woensdag nog even alles goed afronden, mijn bureau opruimen e.d. Maar het is geen moeten meer. Ik ga er dan ook echt om 8.00 uur zitten. Half 10 vind ik een mooie tijd. Geen telefoon, mail e.d., want die heb ik al op afwezig gezet.

M'n directe collega's hadden een lekkere aardbeientaart geregeld. die hebben we lekker opgegeten met koffie/thee/water. Was erg gezellig.

Dus het was toch een leuke dag vandaag, ondanks de tegenwerkende automatisering.

Groetjes,
Susan

Ik werk nog even door op eigen initiatief en werk nu maar 3-4 uren per dag. De komende week werk ik maar 3 dagen en op 8 juli is het mijn laatste dag. Dan ben ik 36 +1 weken zwanger. Ik voel mij nog steeds goed - anders zou ik meteen stoppen. Vandaag heb ik lunch geregeld voor mijn collegas een kreeg een mooie plant kado voor in de tuin. Ik deed het nu omdat veel met vakantie zijn vanaf de komende week. Straks ben ik een jaar lang met verlof en als ik terug kom zal een paar collegas met pensioen zijn gegaan dus het voelt goed om met de lunch iets te hebben gedaan voor hun allemaal.

Mor 74

Hey!

Ik heb nu ook ECHT verlof en het enigste waar ik nu aan
kan denken is de kleine. Ondanks de vele kwaaltjes en
pijntjes geniet ik er wel van.
Ik heb namelijk door ontstekingen, oververmoeidheid enz niet
door kunnen werken. Dit komt ook doordat ik een stressvolle
baan heb.
Maar goed......... het gaat nu echt aan op het einde en binnenkort
kunnen we dan eindelijk zien hoe ons wondertje eruit ziet.

Ik wens iedereen een heeeeele fijne verlof toe, dat het weer lekker
zonnig mag zijn (niet te warm natuurlijk hihi) en alle kleintjes
goed groeien.

Liefs, Linda

Hallo!
Mijn verlof is nog niet begonnen.....ik ben morgen 32 weken, en probeer tot 4 weken van te voren door te werken, dan heb ik daarna nog wat langer vrij. Ik "mag" dus nog 4 weken werken, maar tot nu toe gaat het gelukkig allemaal prima.
Degene die wel al met verlof zijn, geniet er lekker van!
groetjes Jacky

Terug
Bovenaan