Verlof!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad!!! Het leek wel een beetje alsof ik jarig was, ik heb zelfs wat cadeautjes gekregen van collega's, erg leuk!
4 Maanden vrij... heerlijk!
Ik kan het nog niet echt bevatten, maar het komt  zo snel  dichterbij. Het leek zo lang te duren, maar het ging toch ontzettend snel.

Aangezien ik 4 december ben uitgerekend en 6 weken van te voren ben gestopt zal het voor de meeste nog wel even duren voor ze met verlof gaan... Ik weet nu dat de laatste weken op je werk ook echt voorbij vliegen. Voor je het weet is iedereen van het forum met zwangerschapsverlof!

Groetjes Cathelijne

Ik ben ook met verlof!!!   Moest officieel   het weekend nog werken maar dat heb ik vrij gekregen. Ik was er ook echt wel aan toe.

Hallo

Ik heb nu nog 4 weken vakantie en dan gaat mijn verlof in. Ik heb al bijna 3 weken
vakantie erop zitten. Ik had nog erg veel uren staan namelijk, maar stil zitten
is er niet bij hoor. We hebben nog genoeg te doen, we zijn nu druk aan het
verbouwen.  Maar wel lekker dat ik nu vrij ben, als je dan nog te werk moet en die
verbouwing erbij. Best wel vermoeiend.

Voor de gene die nog ff moeten werken succes en liefs Cindy

ooo, jaloers!!!

Ik stop ook 6 weken van te voren maar ben pas 31 december uitgerekend.
Ik moet nog 4 weken werken en het valt me zwaar. Gelukkig heb ik over een week nog een weekje vakantie.
Nou meiden die al verlof hebben...geniet er lekker van!

Groetjes Sabine

Heerlijk he!!
Moet zelf zondag, maandag en dinsdag nog werken en heb dan verlof.......maar toch zal ik het werk wel missen. Het gaat rap nu zeg.
Ben benieuwd of dat de laatste week ook zo is.
Groetjes

ohh wat lekker. geniet ze. moet je nog dingen doen voor de beeb of alles al op orde en zijn de 6 weken echt lekker uitrusten?

ik kijk er ook naar uit, maar ben 29 dec. uitgerekent en werk dus tot 19 nov. maar daarna kom ik ook lekker veel hier.

Alles voor de baby is ook zo goed als klaar... volgende week komt de kraamzorg langs en dan zal ik eens gaan vragen hoe het precies zit met bedklossen enzo, maar de babykamer is af.

Van mij mag ze komen! Nouja, met een week of 37/38 dan... eerst nog even wat tijd voor mezelf en lekker even uitrusten (nu het nog kan)

Geniet er allemaal maar lekker van!! Jullie hebben het verdiend!
( mijn verlof gaat vast pas in als ik lig te bevallen...)

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan