Verlof!!!

Heerlijk vooruitzicht inderdaad, zo lang vrij. Ook hier al verplicht met verlof en als je je daar een keer bij hebt neergelegd is het best mogelijk daar flink van te genieten!

Voor iedereen die nog even moet: succes en voor de meiden die al met verlof zijn: geniet ervan!

Liefs Saskia

heej ladies,

Ik ben al 2 weken met verlof, en ben gister langs geweest op het werk. Alles gaat daar gewoon door, maar ik mis het wel hoor, ff lekker buurten met collega`s, ff de clienten zien, mis dat wel hoor!
Maar heb nu afgesproken met mezelf dat ik over 1,5 week pas weer ga, kan moeilijk afstand nemen van mijn werk...

maar toch is het wel lekker hoor, iedere dag uitslapen, wat aanrommelen en wachten.....

xxx

33 weken en 3 dagen

ha meiden,

Ik lees dat een aantal van jullie al met verlof zijn.
Nou wij gaan nog gewoon een poosje door. Ik ben 5 december uitgerekend en denk dat we eind november stil gaan liggen, ofwel ons verlof.
We gaan denk ik nadat we eind volgende week weer in Nederland zijn nog een keertje ver weg (zuid-duitsland) en daarna wat dichter bij. Duurt het ook niet zolang tot we weer terug zijn.

Weet niet als jullie het hellemaal begrijpen, maarja ons leventje is een beetje anders dan aan de wal.

groetjes ida

Hoi,

Heerlijk jullie verhalen! maar mag ik even zeuren.....

Ik heb een zoontje en die is erg vroeg wakker smorgens, zo rond 05.30, hij moet daarna wel weer naar bed van ons maar ik kan dan niet meer slapen. Slaap sowieso slecht......
Ben ook de hele dag in de weer met hem (terrible two, klinkt bekend anyone?), kreeg op mijn werk meer rust haha

Zo lekker hoor, ben t beetje kwijt

Dat is nu precies de reden dat ik nu 50% werk.
Alleen die van mij slaapt wel goed en lang (8:30), maar haalt het met zijn drukte meer dan genoeg weer in. Hij is over het algemeen erg lief en makkelijk. Maar inderdaad de dagen dat..........
Op mn werk kan ik dan weer een beetje tot rust komen!!!!! Nog 3 weekjes!!!

Groetjes Bertine

ik ben sinds zaterdag oficieel met verlof en heb 2 weken in de ziektewet gezeten.
dus ben al 2,5 week thuis.
in het begin was het echt wel even wennen en zocht ik van alles om mezelf bezig te houden lekker poetsen kastjes op ruimen (hoezo nesteldrang??)
maar nu doe ik het gewoon lekker rustig aan beetje omhangen tv kijken en achter de pc heerlijk!!!

en het moet ook nog ivm een te hoge bloedruk moet ik he rustig aan doen.

Hoi meiden,

Lekker hoor dat een aantal al met verlof zijn.
Hellaas duurt het voor mij nog 5 weken voordat ik met verlof ga.
ben pas 31 december uitgerekend en me verlof gaat pas in op 3 december.

Maar voor diegene die al met verlof zijn: geniet ervan.
en voor iedereen die nog even moet: succes

Liefs Diana

AHH vandaag mijn laatste dag gewerkt.. Gezellig met collega's afgesloten..
Kreeg allemaal leuke cadeautjes om nog even lekker te kunnen ontspannen..
al zal dat met een naderende verbouwing wel wat moeilijk gaan..probeer er nu toch wel van te gaan genieten..

Terug
Bovenaan