Hey hoi,
Ik ga 6 weken van te voren met verlof.
Zal wel moeten want ik zit nu al gedeeltelijk in de ziektewet. Ik heb een lichamelijk zware baan, waarbij ik geen vervangend werk kan doen.
Bij mijn vorige zwangerschap zat ik nu al helemaal thuis, had zoveel van mijn lichaam gevraagd dat ik niets meer kon. Zelfs geen auto meer rijden........ Dan wordt je wereld pas echt klein. Zelfs de honden uitlaten was niet meer dan ze laten plassen. Kon de straat nog niet eens uitlopen....
Nu heb ik een zoontje van 14 maanden en heb ik eerder aan de bel getrokken, kan moeilijk beneden aan de trap roepen dat mama hem over een uurtje uit bed komt halen, omdat ik de trap niet op kom.
Gelukkig heeft mijn baas volledige medewerking gegeven, hij is allang blij dat ik nog een paar uurtjes wil / kan komen. Ik ben ook heel blij dat ik toch ff een paar uur ( 12 per week) iets anders aan mijn kop heb. ( Ben harstikke blij met mijn zoontje, maar een dag werken is minder zwaar dan een dag achter hem aan jagen, hij loopt net...)
Ik herken het verhaal van een van de dames hierboven ( sorry had niet op je naam gelet) heel goed ik had dat de vorige keer ook dat ik lui werd. Dat is nu gelukkig geen probleem, er is er om 8 uur altijd wel een wakker waarvoor ik het bed uit moet......En die me de hele dag bezig houdt.....
Groetjes Bekker ( 29 weken zwanger van de tweede)