verlof

Hoi,

Hoe ver van te voren gaan jullie met verlof?? Ik moet nog 3,5 week werken en dan zit het erop. Ik ga 5 weken van te voren, vier weken van te voren verlof en dan nog een week vakantie. Ik moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb. Ik sta de hele dag en 's avonds begin je het zeker wel te voelen.

Groetjes Nynke

Ik heb een eigen bedrijf (op internet) en ben sinds 1 april al met verlof. Lekker vroeg. Ik kan het ook weer oppakken wanneer ik wil, dus ideaal!

Groetjes, Marisa

Hallo,

ik ben zelf nu al met verlof. Totaal niet geplant zo vroeg. Maar ik vind het maar niks.
Heerlijk rust, zeggen de meeste. Maar ik verveel me dood en ik moet nog 12 weken. Bah. Ik moet echt wat te doen hebben. Ik zit nu al 3 weken thuis.
Mijn hele patroon is op zijn kop. Ik kom mijn bed niet meer uit. Normaal was 7 uur geen probleem. Nu is 11 uur al moeilijk. Ik kan makkelijk tot half 1 in bed blijven. En s avonds gewoon op tijd naar bed hé. Ik heb nog wel 100 dingen die ik wil en kan doen maar op een of andere manier gewoon geen zin in. Geen fut voor. Ik ben een echt lui donder geworden. Dit ben ik niet.
Ik zou zo weer willen werken. Niet full time, maar een paar uurtjes per week om het ritme erin te houden. Zodra je met verlof bent heb je (naar mijn mening) te veel rust.
En sommige vrouwen hebben dat echt nodig maar ik in ieder geval niet. Ik heb geen kwalen en voel me geweldig. Dus voor wie eerder met verlof wil : ik neem je baan wel over !!!! hahahaha

groetjes Jeanine

HOI,

wij hebben een eigen bedrijf (melkveebedrijf) en ik doe het gewoon wat rustiger aan. Ga in elk geval niet helemaal met verlof maar doe gewoon wat ik nog kan. Met mijn vorige zwangerschap heb ik tot zelfs de laatste morgen nog gewoon wat meegeholpen.

Groetjes Alberdien

Hey hoi,

Ik ga 6 weken van te voren met verlof.
Zal wel moeten want ik zit nu al gedeeltelijk in de ziektewet. Ik heb een lichamelijk zware baan, waarbij ik geen vervangend werk kan doen.
Bij mijn vorige zwangerschap zat ik nu al helemaal thuis, had zoveel van mijn lichaam gevraagd dat ik niets meer kon. Zelfs geen auto meer rijden........ Dan wordt je wereld pas echt klein. Zelfs de honden uitlaten was niet meer dan ze laten plassen. Kon de straat nog niet eens uitlopen....

Nu heb ik een zoontje van 14 maanden en heb ik eerder aan de bel getrokken, kan moeilijk beneden aan de trap roepen dat mama hem over een uurtje uit bed komt halen, omdat ik de trap niet op kom.

Gelukkig heeft mijn baas volledige medewerking gegeven, hij is allang blij dat ik nog een paar uurtjes wil / kan komen. Ik ben ook heel blij dat ik toch ff een paar uur ( 12 per week) iets anders aan mijn kop heb. ( Ben harstikke blij met mijn zoontje, maar een dag werken is minder zwaar dan een dag achter hem aan jagen, hij loopt net...)

Ik herken het verhaal van een van de dames hierboven ( sorry had niet op je naam gelet) heel goed ik had dat de vorige keer ook dat ik lui werd. Dat is nu gelukkig geen probleem, er is er om 8 uur altijd wel een wakker waarvoor ik het bed uit moet......En die me de hele dag bezig houdt.....

Groetjes Bekker ( 29 weken zwanger van de tweede)

Ik ga 4 weken van tevoren met verlof. De week voor mijn verlof heb ik nog een weekje vakantie gepland, want ja dat wordt niks deze zomer. Is wel leuk voor onze dochter, nog even een weekje weg met papa en mama voordat de baby komt.

Ik ga 22 juni met verlof, ik kan niet wachten!

Mijn vervanging is geregeld, zij wordt vanaf volgende week ingewerkt. Zo vertrek ik ook met een gerust gevoel. Ik heb maar 1 directe collega, dus het zou vervelend zijn als ze alles alleen zou moeten doen.

Veel plezier voor alle dames, vooral zij die v.a. deze maand al met verlof gaan!

groet, Hilal
27wkn 3 dg

ik ga 30 mei voor eht laatst naar mijn gezin wat ik op zaterdag om de 14 dagen heb. tenzij ik me weer slechter ga voelen. heb me erg beroerd gevoelt 2 weeekende waarin ik werken moest. eerst flink verkouden en de tweede keer ha dik tintellende vingers wazig zicht en hoofdpijn.
afgelopen keer 2 mei waren ze op vakantie. ben benieuwd hoe ik me komen de week voel of ik nog werken kan gaan. ben dan 34 weken en de 13 juni val op mijn   36 week.

bij een ander gezin waar ik dagelijks ga behalve op woensdag en weekend (alleen als extra omdat ze feestje hebben of zo)
daar stop ik 13 juni. ben dan 36 weken. of werk verder als mijn lichaam het toelaat bij iris had ik gewerkt tot 39 weken op de donderdag avond. wel geen verzorging meer gedaan van het kind.

groeten petra

Terug
Bovenaan