verlof

Ik ga 4 weken van te voren met verlof. Na komende vrijdag moet ik nog twee weken werken. Wel een fijn vooruitzicht hoor. Op zich gaat het allemaal nog wel maar ik merk wel dat alles net wat zwaarder aan het worden is. Op mijn werk hebben we een lange trap naar boven en ik ben iedere keer weer blij als ik puffend boven sta! Verder heb ik een zittend beroep dus na een uurtje zitten en dan opstaan merk ik dat ik heel stijf ben. Dus in beweging blijven is volgens mij toch echt het beste. Ik hoop dat als ik met verlof ga ik ook echt nog van die weken kan genieten, dus dat ik in staat ben om lekker even de stad in te gaan, bij een vriendin op bezoek, terrasje pakken e.d. Verder met mijn man nog wat leuke dingen doen, want steeds meer komt het besef dat we binnenkort ineens niet meer met zijn tweeen zijn.. Dus we hebben afgesproken dat we nog lekker ergens goed gaan uiteten, misschien nog een keer naar de film, even wat quality time voor elkaar zeg maar.

Succes/sterkte iedereen nog met de laatste weekjes werken voorafgaand aan het verlof!! En diegen die al verlof hebben, geniet ervan!
Groetjes,
Elise

Ik ga over 2 weken met verlof, dan ben ik 34 weken zwanger. Net als vorige keer, daar ben ik erg blij mee want ik heb al een paar dagen om elke zucht bijna een harde buik! Heel snel heb ik spanningsbuiken, ik ben blijkbaar teveel over m'n grens gegaan.... Ik ben heel moe de hele tijd, daar baal ik zo van! Heel frustrerend. Ik heb geen hele intensieve baan, maar de combinatie met kind is erg vermoeiend, vooral met een dramatische 2 jarige die niets wil!

Wendy

Terug
Bovenaan