Verlof..

Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie?
Ik ben benieuwd wanneer jullie met verlof gaan..
mijn laatste dag is 24 december, ik moet 6 weken van te voren met verlof omdat ik 50% werk. Ik weet nog niet of ik vakantie achter mijn verlof aanplak. Wat doen jullie?
Groetjes Sabine 27w2d

Hi,

Ik ga zeer waarschijnlijk ook met 6 weken, maar dat is niet verplicht. Ik werk nog gewoon dus mag ook 4 weken. Onze eerste kwam met 37 weken en ik was toen zo blij dat ik toen al 3 weken had, ipv 1. Ik weet dat het deze keer ook 42 weken kan worden, maar toch...

aan de andere kant gaan we in februari verhuizen en wil ik zoveel mogelijk voorbereidingen zelf doen. Ga in ieder geval overleggen met de werkgever. Mijn verlof loopt dan tot ergens mei en wij gaan in juni op vakantie, dus ik plak het er niet gelijk aan vast.

Gr. Tamara.

Hoi,
Ik ben sinds 22 oktober in de ziektewet voor 100%. Het was wel de bedoeling om 6 weken van te voren met verlof te gaan zo rond 22 december. Helaas al iets eerder.........
Ik zelf zit ook erg te denken om mijn vakantie dagen van dit jaar aan mn verlof te plakken, lijkt me heerlijk om nog even wat langer thuis te zijn. Alhoewel ik er dan wel erg lang uit ben. Gelukkig hoef ik nog geen beslissing te maken.
Groeten Lianne

hier moet ik ook 6 weken van te voren met verlof, werk ook voor 50 % nu.
Helaas begint mijn verlof pas op 11 januari.
Heb de 2de week van de kerstvakantie wel vrij en daarna moet ik dus nog een week werken.
3 mei is mijn eerste werkdag weer. Vakantie plak ik er niet achteraan, we willen pas in september vakantie nemen. Dit is het laatste jaar dat we zelf kunnen kiezen wanneer we vakantie willen, het jaar erna zit onze zoon op de basisschool.
groetjes Mirjam

Hai,

Ook ik moet 6 weken van te voren stoppen van de vk. Ik werk in de horeca en sta, loop en til dus best veel en ze vond het dus geen goed idee dat ik langer door werkte.
Mijn laatste werkdag is nu nog 1 Januari maar de vraag is nog of we dan open gaan dus een goed begin van het nieuwe jaar.
Ik wil ook niet mijn vakantiedagen er achter plakken omdat we later in het jaar met de kleine weg willen.
Het gaat nu wel erg hard dames voor mij nog 99 dagen en dan ben ik uitgerekend!!
Groetjes Susan

mijn laatste werkdag is ook 24 december. das 7 weken van te voren. Ik neem bijna altijd de eerste week van het nieuwe jaar vrij dus dat had ik al staan en vind het nu ook wel heel lekker om dat al vrij te zijn want het is wel zwaar 36 uur werken in de kinderopvang en zwanger zijn. Wanneer ik precies begin weet ik nog niet de opvang gaat 12 mei in. en zal dan ook wel weer beginnen zodat ik dan eind van het jaar nog vrij kan zijn.

Kus Feetje

ik werk ook tot de kerst, dan neem ik in januari 1.5 weken vrij en dan 4 weken verlof voor de uitgetelde datum. Nog genoeg vrije dagen hier.

Groetjes opaal

Hoi allemaal,

Ook ik ga 6 weken van te voren dus dat zou 28 december zijn, maar in verband met de kerstmis zal mijn laatste werkdag ook 24 december zijn.
Langer ga ik naar mijn idee ook niet echt trekken omdat ik nu nog 40 uur werk in de vishandel en dus ook deze uren op mijn benen sta en ik nu wel ga merken dat dagen van 10 uur toch wel erg zwaar gaan worden.

Groetjes voor iedereen enne, zijn jullie ook al aan het aftellen?

Liefs Anouska

Terug
Bovenaan