Verlof..

hallo,

Ook ik ga 6 weken van te voren en mijn verlof gaat 23 december in.
Nu werk ik ook nog maar minder als de helft dus moet ik wel.
Dan zou ik als ik op de uitgerekende datum beval 14 april weer moeten werken.
Maar dan is mijn zoon jarig dus warschijnlijk plak ik er nog wel een vakantie aan vast!

Groetjes Willeke

Ik ga 4 weken van te voren met verlof. Op 14 januari gaat mijn verlof in. Ik ben al echt aan het aftellen. Al lijken me de eerste 4 weken erg lang. Ben bang dat ik me ga vervelen. Alles is al klaar.

Ook ik ga 6 weken van tevoren met verlof.

23 december is mijn laatste werkdag.
Eigenlijk zou mijn verlof 30-12-2009 ingaan, maar als ik 1 dag vrij zou nemen zou ik bijna een hele week eerder vrij zijn ivm kerst.
Daar hoefde ik dus niet lang over na te denken.

Na mijn verlof neem ik wel nog vakantie op, maar dat komt doordat ik dit jaar tijdens mijn geplande vakantie in het ziekenhuis heb gelegen ivm uitdroging door de misselijkheid.
Daardoor hoef ik 01-06-2010 pas weer te werken.
Gelukkig heb ik dan nog genoeg vakantie uren over om in het laatste half jaar nog een vakantie te plannen.
Als ik weer moet werken heb ik namelijk nog uren staan om ruim 4 weken vrij te nemen,

Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend dan?
Ik namelijk 28 januari en ga 6 weken van te voren. En dat houdt in op 17 december. Als ik dus jullie data allemaal reken betekent dat dat jullie allemaal in februari zijn uitgerekend.
Komen jullie allemaal gewoon gezellig meelezen en kletsen bij de januarimama's? Niet dat ik het erg vind, maar snap het forum soms echt niet! Hihihi...vandaar dat ik dit even vraag.

Officieel gaat mijn verlof 14 jan in, maar ik neem nog 1,5 week dagen op, zodat ik lekker eind december klaar ben.
Ga met 38 weken bevallen (als het goed is), dus dan heb ik lekker nog 6 weekjes voor de kleine komt.
Ga wel vanaf volgende week een paar uurtjes minder werken ivm hoge bloeddruk en bekkenklachten.

Groetjes Suus

he allemaal,

ook ik 23 dec laatste werkdag. daarna eerst 2 weken vakantie die ik nog had staan van dit jaar en dan begint mijn verlof (4 wkn van te voren) ben echt aan het aftellen nu, vooral omdat dec toch al zo'n zware periode thuis en op het werk is (werk op reisbureau en dochter is 8 dec jarig, sinterklaas, kerst etc)

nog even voor ons allen, kom op meiden, nog even allemaal volhouden

Terug
Bovenaan