Verlof!!!

Hallo,

Gisteren was mijn laatste dag op het werk. Dus vanaf vandaag kan ik lekker gaan genieten en wachten op de geboorte van onze kleine meid. Ik ben inmiddels 34 weken, dus ik heb nog een aantal weken om mezelf voor te bereiden. Zijn er nog meer dames die net met verlof zijn?

groetjes
 
ik zit in mijn 2e week verlof, nu dus 35 weken.
ik geniet heerlijk van de rust die het mij geeft.
kindje is al ingedaald dus ben heel benieuwd hoelang ze nog blijft zitten......

mijn dchter van 3 geniet er ook van dat ik thuis ben dus wij hebben quality time.
 
Ohh lekker zeg, heb je er bewust voor gekozen 6 weken ervoor en 10 erna?
ik zit zelf namelijk te denken aan 4 ervoor en 12 erna!! wat waren jullie afwegingen?
geniet ervan!
 
Moet zelf nog zo'n 5 1/2 week werken, vrijdag 16 juli om 17.00 uur hang ik de verlofvlag uit!
Ik heb bewust gekozen om zo lang mogelijk door te werken, tijdens mijn vorige zwangerschap hetzelfde gedaan, is me goed bevallen.
Al merk ik nu wel dat het me deze keer wel wat zwaarder valt. Met nog wat vrije dagen er achteraan geplakt hoef ik pas 23 november weer aan het werk!
Iedereen die al verlof heeft geniet ervan, straks als de kleine er is , moet je toch bepaalde dingen voorlopig achterwege laten!

Groeten Annet
 
@missm

het is heel zwaar om tot 36 weken te blijven werken daarom kiezen de meesten voor 6 weken en je kunt je dan nog lekker voorbereiden op de komst van de kleine en de laatste spulletjes halen

succes met je keus

liefs black
 
@missm
Ik zat al in de ziektewet en was dus verplicht om 6 weken van te voren te stoppen. Ik vind het ook niet zo erg, want het werd toch wel erg zwaar. Ik moet op mijn werk veel lopen en staan.

 
Terug
Bovenaan