verlof

Wie gaat er bijna met verlof?? En wie gaat er 4 of 6 weken van te voren?

Zelf moet ik na vandaag nog 4 halve dagen werken. Volgende week woensdag is het zover!!! Dan ga genieten van de rust haha! Onze dame gaat dan ook naar de psz en regelmatig bij de oma's spelen zodat ik heerlijk wat daagjes voor mezelf heb. Ik kijk er echt naar uit! Nu maar hopen dat de kwaaltjes niet erger worden en ik die laatste weken goed kan doorkomen...

Liefs ciomama

Nou ik moet nog ff. Over 8 weken word ik ingeleid en moet nu nog 7 weken werken. Dus dat duurt nog ff. Maar ik vind het niet erg hoor. Ga nog steeds met plezier naar m'n werk.

Moet nog 5 weken werken en ben echt aan het aftellen,vind zwaar worden om mee te draaien in de zorg,ga 6 weken van te voren,dus ben nu bijna 29 weken zwanger
liefs jootje

Nog 6 weken werken en ben ook aan het aftellen hoor! Ik ga 4 weken van te voren. Mijn baan is niet zo heel zwaar en kan thuis werken als het echt niet gaat, dus ik ga zo laat mogelijk :)

Ik hoef nog maar 2,5 week en omdat ik in de ziektewet zit en op therapeutische basis werk betkend dit dat ik nog maar 6 dagen 2 uurtjes hoef te werken, heerlijk!

Vandaag precies in weer 30 beland:D

ik ga ook 6 week van te voren eruit, ik werk nu al vanaf december minimaal, erg veel last van mijn bekken en rug. werk ook in de zorg.
dus 8 februari om precies te zijn ga ik eruit.

Ben benieuwd hoe snel of langzaam het gaat tot de uitgerekende datum, 21 maart

dames succes nog even!!

ik zou eigenlijk a.s weekend al met verlof gaan door mijn vele uren.maar doordat ik nu therapeutisch werk kan het pas per 19 febr dus schat nog een week of 5. ben nu bijna 29 weken... maar vind het echt een opgave. misschien gaa ze hetnog proberen om me nog beter te melden en me dan die uren toch tegeven maar dat moet ik noog ff afwachten.. gaat echt opschieten nu he vooral nu ik datweer leess bij m88 over 8 weken al inleiden.. moet zeggen dat ik erook wel erg veel zin in heb. ben zo benieuwd hoe die kleine er uit ziet enzo. of ze op de andere lijkt..zag toevallig vandaag iemand inde straat ook bevallen van een meisje oh dan ddenk ik oh heerlijk.. lekker op je bed met je kindje..

Terug
Bovenaan