verlof

@mama van lot..dat is ook heerlijk! Het is zo fijn als je eindelijk je kleintje in je armen hebt en je de buik weer kwijt bent!

Wel zit je dan met de grbroken nachten, bv die niet wil komen, hechtingen die zeer doen of gaan ontsteken etc haha. Maar die drang om eindelijk je kleintje te zien word steeds meer! Bij mijn dochter had ik de laatste weken ook echt het gevoel van laat maar komen die weeën!! Nu weet ik wel beter hihi. Ik was de pijn niet meteen vergeten, maar je baby maakt zoveel goed dat je het er voor over hebt.

Ook wij zijn erg nieuwsgierig! Helemaal omdat we het geslacht niet weten. Waar ik dan weer erg nieuwsgierig naar ben is hoe onze dochter erop gaat reageren...

Allemaal sterkte met de laatste werkloodjes!!
Liefs ciomama

Ik ben nu 30 weken en was/ben van plan om 4 weken van tevoren met verlof te gaan, dat zou op 29 februari zijn. Nu is er het een en ander gebeurd waardoor ik volgende week een groeiecho krijg. De VK denkt namelijk dat ik 2 tot 3 weken verder ben! Dus ik moet eerst de echo afwachten en dan pas kan ik kijken wanneer ik nu echt met verlof kan. Mocht ik echt verder zijn, dan kan ik begin februari al met verlof! Kijk er zo naar uit!!! De bevalling komt nu wel ineens heel dichtbij!

@m88 ondanks je therpaeutische kan je gewoon eerder met verlof ivm vakanite. je baas beslist nl of hij jou vakantie toestaat. Staat in CAO dus 5 extra weken werken is bullshit! en anders wordt het ineens toch zo zwaar!

Ik ben al 14 weken met "verlof" sinds week 8 al in de ziektewet
anders zou ik 25 januari gaan, dus over 2 weken

hier nog geen afspraken over inleiden, wel over evt. strippen rond 23 febr (mijn verjaardag)

nu ik ook nog gekneusde ribben heb en gister grieperig was kijk ik heel erg uit naar die dag. doe mij maar die kleintje in mijnarmen en weg met aldie rare fratsen van mijjn lichaam

Ik moet nog ruim 5 weken werken, 18 feb. laatste werkdag. Ik werk nu nog hele dagen, hoop dat ik het vol blijf houden, het wordt nu toch wel zwaarder.

Ben nog niet echt aan het aftellen, maar kijk er zeker wel naar uit!

Terug
Bovenaan