verlof

hallo dames,

hebben jullie al aan jullie verlof gedacht? zie je er tegen op of heb je juist heel veel zin in thuis zitten.
ik wil proberen om 4 weken voor de datum door te werken. en jllie?
ik moet ik nog 2,5 maand werken vind alles zo snel gaan.... dus zal wel snel met verlof thuis zitten

groetjes

Haha zit al vanaf week 17 thuis, moet dus verplicht met 34 weken met verlof (over kleine 10 weken) maar ja, t zal niet anders zijn dan nu...haha kan nu niets en dan ook niet.

Maar goed, we doen t allemaal voor ons kleine meisje!!

Om eerlijk te zijn zou ik best nu weer willen werken, mis t echt!! Maar ja weet niet of ik er ook zo over denk als onze dochter is geboren...haha

Op het moment zit ik thuis in de ziekte wet. (sinds gister ivm mijn rug)
krijg een afspraak bij de arbo arts binnenkort en dan zullen we wel afspraken maken.
Mijn verlof gaat eind mei in dus als ik 34 weken zwanger ben.

whahahahaha hier nog een die al thuis zit!!! gaat goed heee!!!
Dus mijn verlof begint ook met 34weken, was volgens mij ook verplicht op mijn werk. sinds vorige week ben ik dus gestopt, en dat vond ik maar niks, maar nu de zon begint te schijnen kan ik er helemaal van genieten!!!!
Maar het gaat ook kei snel allemaal he!! Ik zal dat straks ook hebben als ons meisje er is. Maar tegen de tijd dat je weer moet gaan werken ben je er ook weer helemaal klaar voor hoor!! Ik had dat met ons eerste meisje ook!!!
Succes met werken, voor je het weet zit je lekker thuis te wachten op je wondertje!!!!

hi, ik probeer ook om tot 4 wk voor tijd door te werken. ik moet zeggen dat ik vandaag echt dacht wow nog maar 3 maandjes en dan is dat al. Tijd gaat echt snel, en sowieso nu heb je strax al die vrije dagen met pasen en pinksteren enzo.

Hallo allemaal,

Ik zit vanaf 18 januari thuis... was erg misselijk, braken , zeer moe en totaal niks kunnen doen..
Ging ik over mijn grens heen betaalde ik dit met braken...
Vanaf 20 weken ging het beter, houd nu weer alles binnen (ben nu 24w,1d)
Ben sinds twee weken boventallig weer aan het werk..
Het is best vermoeiend, maar de dagen gaan wel sneller voorbij..
Dus ook ik moet met 34 weken stoppen..(eind mei)
Veel succes allemaal

hoi

ik ga ook proberen om tot 4 weken voor de tijd door te werken.
bij mijn vorige zwangerschap zat ik al met 16 weken thuis.
en nu voel ik mijn eigen eigelijk goed ik ben nu 21.5 week.
en ik hoop dat ik zo lang mogelijk mag blijven werken.

Ik wilde graag tot 36 weken doorgaan. Maar ik ben nu 24wk 2dgn en ben nog steeds snel moe. Ik sta fulltime voor de klas op de basisschool en dat vraagt veel energie. Daarom heb ik er op dringend verzoek van m'n vk voor gekozen om met 34 weken met verlof te gaan. Eerst vond ik dat jammer, maar nu kijk ik er toch wel naar uit. Half mei zit ik als het goed is dus lekker met een boek in de tuin!

Terug
Bovenaan