verlof

Ik ga ook 6wk van te voren met verlof, half juni. Ik werk nu nog wel volledig maar wel met extra ondersteuning (werk in de zorg) en niet meer alle diensten. Weet niet voor hoelang, volgende week naar gyn en binnenkort ook gesprek met arbo arts. Zou het niet erg vinden om minder te gaan werken maar hoop nog wel zo lang mogelijk iets om handen te hebben. Heb wel erg last van m'n banden en of ik harde buiken heb weet ik niet kan met niet vinden in beschrijvingen hier over ;). Ben ook erg moe vooral als ik 's avonds heb gewerkt. Zal ook meer overdag gaan werken voor gezond bio-ritme waar ik merk steeds meer behoefte aan heb. We zullen zien!

Ik kan niet wachten om met verlof te gaan! Ik probeer wel door te gaan tot 4 weken voor de uitgerekende datum, zal wel moeten want mijn collega is anders nog op vakantie, dan kan ik niet weg....Hoop alleen dat ik nog aan de slag wil als het verlof over is, heb een hekel aan mijn werk...Gelukkig ga ik wel van 40 uur per week naar 24 uur per week als de kleine er is, hopelijk is het werk dan wel te doen.

Ik zit vanaf week 8 thuis ivm hyperemesis en ziekenhuisopname, ik heb het werk nu op kunnen bouwen naar 3x4 uurtjes ipv mijn 24 uur. Veel last van de rug en erg moe.
Ik ga dus 6 weken vooraf dit is half mei.

Ik probeer ook tot 4 wkn door te gaan, dan kan ik mijn vervangster ook goed inwerken. Vooralsnog kan ik alles prima, heb ook nog niet een supergrote toeter (ben nu 25wk+1). Ook het sporten met de clienten gaat nog goed. Ik ga wel af en toe wat eerder weg of een neem her en der een dagje vrij om wat extra energie op te doen of thuis te klussen.

Dus ik mag nog tot 30 mei door met werken.
Nog ongeveer 10 weken. Wow..das snel...*er valt hier ineens een kwartje...*
En helemaal met alle feestdagen er nog tussendoor. De tijd vliegt zeg!

En dan verlof tot half oktober (heb er wat uren aanvast geplakt). Wat kijk ik daar naar uit!

hi ook ik probeer tot 4 weken van te voren te blijven werken, niet meer in het verpleeghuis, maar wel op de dagopvang voor dementerenden.
Ik voel me tot nu toe goed, al ben ik 's avonds wel erg moe zeker als ik gewerkt heb. Maar goed mijn laatste werkdag moet 25 mei zijn

groetjes

Terug
Bovenaan