Verloop miskraam

Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger na een eerste ivf poging. Gisteren kreeg ik buikpijn en begon ik wat te vloeien, niet veel en alleen bij afvegen. Vloeien stopte en buikpijn hield wat aan. Inmiddels is de buikpijn minder en had ik vanmorgen bij het afvegen nog wat bruinverlies. Dat stopte en net weer heel minimaal. Morgen een echo en hcg prikken. Toch opzoek naar wat bevestiging terwijl ik stiekem wel weet dat dit hoogstwaarschijnlijk een miskraam word. Mijn 2 vorige miskramen verliepen alleen heel anders. Dames met zelfde verhaal?

Ik zou niet te snel naar de ergste gaan bloed verlies kan en gebeuren tijdens de zwangerschap ik heb het nooit gehad maar dat hoor je vaak, als het maat niet te erg word

@zzz

Bedankt voor je reactie. Baal gewoon van de moeizame situatie waar ik in zit. Zoveel tegenslagen gehad en moeite gedaan om zwanger te raken en nu dit... Zit er stiekem gewoon een beetje doorheen

Dat moet je dus niet doen hoe meer je er aan denk hoe meer stres tijdens de zwangerschap moet je van stres weg zijn denk gewoon aan iets leuk moeilijk te zegen maar hou je hoofd met iets anders zou ik zegen

@zzz i know en ik ben normaal heel positief maar soms heb je van die momenten. Ik heb de arts gesproken en het kan zijn van de medicatie die ik slik. Morgen weet ik meer...

Het kan helaas echt twee kanten op gaan. Er kan goed niets aan de hand zijn en dat het verder goed afloopt.

Zelf twee miskramen gehad vorig jaar die beiden eerst met een week bruinverlies zonder buikkrampen verliepen en daarna zette de miskramen dan pas echt door..

Ik wil je uiteraard niet ontmoedigen en hoop dat het bij jou gewoon onschuldig is! Sterkte met de onzekerheid! ❤

@senk
Ja het is ook lastig. Ik had gisteren wel buikpijn/krampen. Bij mijn vorige 2 miskramen niet maar wel meteen helderrood bloedverlies. Nu nergens meer last van. Morgen een echo en hcg prikken. Zou iig verbaast zijn als het goed is. ☺

Meid wat spannend, het kan idd 2 kanten op gaan. Maar als je je er druk om maakt, maak je het niet erger hoor, iedereen zou hier stress over hebben. Er veel mee bezig zijn, heeft geen invloed, is mij verzekerd door een feriliteitsarts, het is gewoon een kwestie van pech of geluk. Ik hoop met je mee dat het alsnog goed gaat, bloedverlies hoeft idd niet altijd het einde te betekenen..???

Terug
Bovenaan