Verloop miskraam

@gebruikersn
Het kan idd 2 kanten opgaan maar voel wel dat het niet goed is. En dan is dat zo daar ben ik vrij nuchter in, jammer is het alleen wel, zeker na zo'n heel ivf traject. Die onzekerheid vind ik echt het ergste. Morgen weet ik als het goed is meer

Mijn ervaring met een miskraam is dat ik begon te bloeden, een beetje, en hoe meer de dag vorderde hoe meer bloed en krampen in mijn buik en het stopte niet. Op een gegeven moment stroomde het eruit als ik op stond...De testen liepen ook af een dag daarvoor..

Nu gelukkig bijna 13 weken gezond zwanger.

Kusss

[quote quote=10396966]@gebruikersn
Het kan idd 2 kanten opgaan maar voel wel dat het niet goed is. En dan is dat zo daar ben ik vrij nuchter in, jammer is het alleen wel, zeker na zo'n heel ivf traject. Die onzekerheid vind ik echt het ergste. Morgen weet ik als het goed is meer[/quote]Ja ik herken het deels, iui traject gehad en ook een aantal miskramen. Die onzekerheid en valse hoop is soms erger dan de teleurstelling zelf. Hopelijk kun je dit traject snel achter je laten ?

[quote quote=10397002]Mijn ervaring met een miskraam is dat ik begon te bloeden, een beetje, en hoe meer de dag vorderde hoe meer bloed en krampen in mijn buik en het stopte niet. Op een gegeven moment stroomde het eruit als ik op stond...De testen liepen ook af een dag daarvoor..

Nu gelukkig bijna 13 weken gezond zwanger.

Kusss[/quote]Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mijn eerste en tweede miskraam begon het ook met meteen flink bloedverlies. Nu alleen met afvegen na toiletbezoek, gisteren roze vandaag alleen nog bruin, buikpijn is ook weg. Ik kom net uit het zhuis, ze hebben een echo gemaakt en daar is nog niks op te zien. Kan 2 dingen betekenen of net te vroeg of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hcg is geprikt dus dat is nu alles bepalend, hoor het vanavond nog.

[quote quote=10397035]Ja ik herken het deels, iui traject gehad en ook een aantal miskramen. Die onzekerheid en valse hoop is soms erger dan de teleurstelling zelf. Hopelijk kun je dit traject snel achter je laten ?[/quote]Ja dat is echt zo! Ik weet vanavond al meer. Ben heel benieuwd. Bedankt voor je bericht. ?

[quote quote=10397481]En hoe gaat het nu?[/quote]Mijn hcg stijgt maar er is niks te zien in baarmoeder. Waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Morgen weer bloedprikken en een echo. Echt super spannend

Terug
Bovenaan