Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je wel allemaal! 28 nov heb ik weer een controle, zal het dan zeker aankaarten. Tot nu toe continu goed geholpen maar dit kwam echt rauw op mijn dak. Fijn om steun te krijgen van jullie, dat doet me goed ?
Jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen.
Hier mogen we om elke scheet bellen.
Dit geven e zelf aan.
Als ik jou was zal ik dit de volgende keer als je daar weerheen moet aangeven dat die reactie best ongepast was.
Hun zijn er om jou gerust te stellen ook al is er niks aan de hand of maar iets kleins.
Wat een idiote reactie zeg .
Veel je echt niet schuldig hoor je hebt juist gehandeld?
Lieverd. Of je nou overbezorgde bent of niet. Het hoort bij hun werk om jou goed te woord te staan en gerust te stellen. Geloof me, de meeste bellen wel eens onnodig. Hoort erbij. Dus voel je vooral niet schuldig maar eerder boos over hoe je behandeld bent. En besef je dat deze vk jou ook moet helpen met bevallen. Denk er dus aan of dit voor jou wel als veilig en warm word ervaren want anders zou ik overstappen naar een andere vk.