Verloskundige gezocht in Den Haag

Hoi! Dank je, ik heb meerdere verloskundigen gevonden maar google geeft niet aan welke goed is natuurlijk. Ik zou dus graag tips zou hebben, van mensen met goede ervaringen bij een specifieke verloskundige.
 
Hoi, tja. Ik zou goed de site lezen en dan naar je gevoel luisteren. Voor de ene kan die verloskundige goed zijn en voor de andere weer minder. Ik zou kijken welke mogelijkheden ze hebben. Hebben ze een echo apparaat en een niet al te kleine praktijk (bv 1 VK)
Ik heb gewoon de eerste de beste gebeld. Moet het altijd zelf ervaren.

Anders moet je op het zwanger zijn forum een berichtje zetten. Wie weet is daar iemand die in Denhaag woont

succes
 
Hoi Yvonne,
Zelf zit ik bij Anno in de Vlierboomstraat. Ben er pas 1 x geweest, maar hoorde er goede verhalen over. De Verloskundigenpraktijk OTIS in de Maarsbergenstraat schijnt ook prettig te zijn, een vriendin van me zit daar nu voor de 2e keer.
Succes!
 
Hoi Yvonne,
Onze kleine is alweer een jaar geleden geboren. Maar wij hebben goede ervaringen met Mundo Verloskundigen in Den Haag. Ondanks dat we in een andere plaats waren die dag (Haarlem), is de desbetreffende verloskundige toch naar ons toegekomen helemaal uit Den Haag. De bevalling is goed verlopen. We vonden ze erg betrokken. De website van hun van praktijk in Den Haag is volgens mij: http://www.verloskundige-praktijk-mundo.nl
Veel succes
 
Terug
Bovenaan