verloskundige

hoi dames spannend allemaal he zon zwangerschap ik kan het weten ik heb er zelf ook eentje gehad van mijn dochter is nou al bijna 12 jaar oud maar mijn vak is verloskundige ik ben nou niet meer aan het werk wegen omstandigheden maar ik mis het wel en ik heb niet meer zon hoop te doen en eigelijk verveel ik me een beetje dus als er iemand vragen heeft vraag maar raak ik ben er bijna altijd dus als jullie ergens mee zitten of je vertrouwd het niet helemaal vraag me maar groetjes irma doei meiden sucses met de zwangerschap!!!
 
Hoi Irma,

Fijn dat jij vragen kunt beantwoorden!
Ik heb een vraag die ik niet aan andere aanstaande moeders kan stellen en hoop dat jij hier ervaring mee hebt.
Heb jij wel eens bevallingen gedaan van vrouwen met herpes genetalis en is alles toen goed gegaan?
Alvast bedankt
 
Heb wel een vraagje: Ben nu 16 weken en heb een soort "pijn" niet erg hoor in mijn buik, kan dat van het groeien komen?? Ik hoop dat je met antwoord kunt geven! Alvast bedankt.
 
hallo irma

ik heb een vraagje..gister bij de verloskundige geweest,de kleine lag nog steeds in een stuit(ligt al vanaf het begin heel hoog)moet over anderhalve week terug komen,is het dan nog niet gedraaid,moeten we naar de gyn.maar nu mijn vraag...wat is de meeste kans draaien of keizersnee?

alvast bedankt tara
 
aan nancy

hoi hoi wat jij hebt noemen we banden pijn iedereen die zwanger is krijgt dat rond die tijd kan ook eerder ik hoop dat je genoeg infohebt zoniet vraag maar raak
 
hoi anoniem ik heb idd wel eens een bevalling gedaan met herpes ganatelis is niks om je zorgen over te maken sommige vrouwen hebben dat en ik heb een keertje een vrouw meegemaakt die dat ook had en alles is goed gegaan maar je krijg als het goed is gamadenrol van de ha mee dat is een medicijn die niet schaelijk is voor het kindje vraag eens aan je vk groetjes
 
hoi hoi wat vervelend voor je gebeurd heel veel vrouwen hoor ik zou het er eens met je vk over hebben want ik weet eigelijk niets van jou situatie af maar ik heb het zelf zovaak gedaan en de meeste kans is toch echt draaien want dat lukt meestal altijd en zoniet proberen we het met zuignappen het kindje te draaien en anders zit er niks anders op dan een keizersnee het klinkt allemaal heel eng en griezelig maar als het ze het kindje gaan proberen te draaien dan is het een beetje een vervelend gevoel maar het doet geen pijn ofzo dus maar als ik jou was zou ik het met jou vk over hebben want ik zie de situatie niet en hoe lang je bent groetjes irma
 
Terug
Bovenaan