verloskundige

hoi irma ik heb het nog eens nagekeken voor je maar herpes genitalis is zeer besmettelijk en het is een virus maar je mag absoluut niet iemand op de mond kussen geen sex meer hebben met je partner en geen babytje zoenen want het is zeer besmettelijk ga gelijk naar je vk toe zei zegt wel wat je moet doen sorry zon fout maak ik nooit ik zat te denken aan die patient die ik had gehad maar die had iets heel anders en daar gaf ik gamadenrol aan zei had iets ergs maar jij gelukkig niet zo erg het is te voorkomen als je op tijd naar je vk gaat maar het virus blijft wel in je lichaam zitten ik hoop je hiermee genoeg te hebben geinformeert groetjes irma
 
Ik heb een vraagje. Wanneer is het normaal om voor de eerste keer naar de vk te gaan?
Ik hoef namelijk pas met 12 weken voor het eerst. Ook wil ik graag weten wat ik van dat bezoek kan verwachten. Ik hoop dat je antwoord weet!
 
Mmmmmm....Als je echt vk bent weet je toch gelijk wat herpes is en dat het superbesmettelijk is???? Dat weet ik nog wel en ik ben geen vk! En de info die je erover geeft klopt niet helemaal hoor...Maargoed, iedereen lekker zijn vragen stellen aan Irma, ik stel ze liever ergens anders
Groetjes, Thea
 
Hoef je als verloskundige geen opleiding te doen dan? Met zulk kinderachtig Nederlands zou ik jou als VK echt niet in de buurt van m'n buik laten komen. Get a life en koop een pop ofzo.
 
nou sorry hoor dan beantwoord ik toch geen vragen meer en voor die gene van vitamine dat mag wel en dat andere oproepje je moet voor 3 maanden naar de vk zijn geweest ........ het was alleen maar goed bedoelt hoor iedereen zit hier toch met vragen nou aan mij kunnen ze ze kwijt en ik beandwoord ze en nee je hebt er geen opleiding voor ik heb 5 jaar achter elkaar keihard moeten leren en studeren om vk te worden maarja iedereen zijn eigen vak he? groetjes irma voor die gene die wel vragen heeft ik ben er elke zondag avond om 19.00 uur op chatcity bij de kamer zwangerworden daar kunnen jullie vragen aan mij stellen groetjes
 
Terug
Bovenaan