verloskundige

Ik heb de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 11 februari om een eerste echo (termijnecho) te maken! Het intake gesprek is dan twee weken daarna, omdat we de week er tussen in met vakantie gaan.

Hebben jullie ook al een afspraak staan?

ik ga morgen een afspraak maken.
om een afspraak t emaken moet je 6 weken zwanger zijn. de vorige keer belde ik met 5 weken en toen reageerden ze zo lullig.
dus ik wacht nu die 6 weken wel af

Jeetje wat raar eigenlijk. Ik heb nog nooit gehoord dat ze dan geen echo maken. Maar ik geef je gelijk ik zou dan ook zeggen dat ik niet zou weten wanneer de eerste dag van me laatste menstruatie was.
Wel heel erg jammer dat je dan weer moet liegen.
Ik heb 5 maart een afspraak bij de VK. En dan wordt er meteen een afspraak gemaakt voor een echo.

hoihoi,
ik heb vanochtend ook gebelt voor een afspraak met de verloskundige..
ookal ben ik ook nog heel pril zwanger..
maar ze reageerde heel goed... helemaal niet gehoord dast je pas met 6 weken moet bellen..
Groetjes Femster

Ik heb me aangemeld bij de vk via hub website en werd gelijk dezelfde dag teruggebeld. Ze willen hier graag tussen de 8 en 10 weken je voor het eerst zien, en dan met 10 weken een echo maken. Ik ga 23 naar ed vk en 5 maart mogen we even spieken in mijn buik!
Groetjes Mar

Hier willen ze juist dat je meteen belt als je het zelf weet omdat ze met 7-8 weken al een intake willen doen, zodat je nog de tijd hebt om over de trippletest na te denken. Maar ik wacht nog even hoor. Ik vind met 6 weken bellen vroeg genoeg. Hier krijgen we pas tegen de 12 weken een echo. Maar misschien bel ik wel met het ziekenhuis. Mag ook onder controle bij de gyn ivm vorige zwangerschappen en bevallingen. Dan krijg ik rond 9 weken een echo. Dat lijkt mij ook wel heel prettig!

Terug
Bovenaan