verloskundige

Hallo,

Leuk hoor als je zoveel echo's krijgt!
Ik krijg mijn echo as maandag 02 maart ben dan 8weken 5 dagen dinsdag heb ik een afspraak bij de verloskundige. spannend spannend!!!

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren naar de vk geweest en mag volgende week donderdag al een echo laten maken, dan ben ik ruim 7 weken en dan moet er iets te zien zijn! (ik krijg zo vroeg ivm miskraam)
Daarna met 12 weken een termijnecho of een nekplooimeting(als ik dit wil laten doen), en dan nog de standaard echo bij 20 weken en bij 35 weken nog een groei en liggingsecho. Dit is standaard bij onze vk.

kim

Ik heb voor vrijdag een afspraak staan voor een intake.
Ik heb geen idee wat ze precies gaan doen. volgens mij kreeg ik een verwijsbrief mee voor een echo. Ik ben nu inmiddels 8,5 week zwanger. Naar eigen berekening dan.

Veel succes allemaal bij de verloskundige

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en moet naar de gyn ivm medicijngebruik. Als verder alles goed is wordt ik hopelijk doorgestuurd naar de verloskundige....Ik moet nog steeds het ziekenhuis bellen maar ben bang dat ik daar met mijn 6 weken nog iets te vroeg voor ben..

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog.
Wanneer we negen weken zijn heb ik een afspraak voor een echo. Heel spannend, duurt nog wel heel lang, 3lange weken. Daarna komen de vervolg afspraken bij de gynaecoloog waar ik onder behandeling kom te staan ivm mijn vorige zwangerschapscomplicaties.

Laten we hopen dat we met zijn allen een hele mooie echo hebben.

Hoi, nou inmiddels toch maar het ziekenhuis gebeld, ik kon me niet langer beheersen.
Ik moet 16 maart komen voor een echo en een intake. Spannend! Dan ben ik zo'n 8,5 week zwanger (Nu volgens lilypie 6 weken en 5 dagen)
Ze zei wel dat ik waarschijnlijk niet terug kon naar de verloskundige. Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Aan de andere kant; de vorige keer vond ik dat ze er bij de verloskundige erg luchtig over deden. Alles was normaal en ik moest gewoon doorgaan etc. Dat is misschien ook wel zo, maar vanwege het onverwachte karakter van de zwangerschap, de dreigende PND en het feit dat het mijn 1e was had ik het idee niet serieus genomen te worden.
Misschien is dit in het ziekenhuis anders....we zullen zien!

Ik ga woensdag voor het eerst naar de vk (8 weken en 1 dag) voor de intake. Volgens mij doen ze daar de 1e echo tussen de 10 en 12 weken.
Weten jullie wat ik van de intake moet verwachten? Het is mijn eerste zwangerschap.

Stiekum heb ik al 2 echo's gehad en een heel mooi hartje zien kloppen!

Terug
Bovenaan