verloskundige

Hoi,

ik heb 5 okt de eerste echo,ik ga bij dezelfde vkp als bij mijn dochter dus we kennen elkaar en ik hoef niet meer ingeschreven te worden,ik ben dan 10 weken zwanger.9 mei uitgerekend als het goed is.

hoe voel je je?

ik voel me eigen redelijk goed ik heb ook nog een griep te maken maar van zwangerschapverschijnselen alleen echt moe in de middag en misselijk met vlagen maar vooral als ik savonds in bed ga liggen dat is wat minder maar verder gaat alles heel goed en hoe voel jij je eigen nog ergens last van of niet

Gefeliciteerd allemaal.
Hier ook 9 mei uitgerekend van de 2e, ook zelfde verloskundigepraktijk.
Heb 22 sep afspraak bij verloskundige en 11 okt voor echo.

Hier heel verschil met zwangerschapskwalen dan bij me dochtertje, bij haar was ik 4 maanden de hele dag ziek, nu alleen moe en emotioneel

Iedereen gefeliciteerd.

Wij denken op 13 mei uitgerekend te zijn, maar daar horen we meer over op 06 oktober, dan hebben wij de eerste afspraak en meteen echo. Inderdaad ook terug naar dezelfde verloskundige, we hebben zo'n klik met haar dat ik er maar gewoon naar gevraagd heb!

Qua kwaaltjes, wat druk op mijn baarmoeder, moe en wat meer honger als anders, en als ik dat te lang negeer een beetje licht in m'n hoofd (precies zoals de vorige keer eigenlijk).

Hoi dames,

ivm met een heel late miskraam begin dit jaar mogen we wat eerder komen om er een beetje vertrouwen in te krijgen. a.s. donderdag de 15e is het zover, de eerste echo! Kan haast niet wachten, al weet ik inmiddels ook dat het (nog) niks zegt als het hartje klopt..... Als mijn berekening klopt ben ik dan 7 week en 1 dag.

Terug
Bovenaan