Verminderde plasluiers: 8 weken, 7 voedingen, nacht 6-7 uur slaap

Speelgoedje kan er voor zorgen dat je dochter minder melk binnen krijgt. Waarom ben je gestart met het tepelhoedje en op wiens advies? Omdat het met een tepelhoedje lastiger is om de borst goed leeg te drinken, wordt meestal geadviseerd 1x per dag goed leeg te kolven, doe je dat? 
Wat wil je zelf qua borstvoeding? Is het voor jou oké als het terug zou lopen, of wil je langere tijd doorvoeden? Als je graag langere tijd door wilt voeden, raad ik je aan om laagdrempig een lactatiekundige in te schakelen. 
 
Jeeetje, ik schrik best wel van deze adviezen. Dacht dat het allemaal wel goed zat met wat extra voedingen. Ik neem het in overweging. Bedankt! 
 
Niet teveel schrikken hoor! Het kan ook heel prima gaan met tepelhoedje. Ik wil je vooral informeren, zodat je voor jou goede keuzes kunt maken. En niet, als de bv toch terugloopt, erachter komt dat het anders had gekund en je dan spijt hebt.
Doe vooral wat voor jou goed voelt he!
Als je meer informatie en advies wilt, is de facebookgroep 'borstvoedingsforum' ook een fijne groep. Veel ervaringsdeskundigen, maar ook vrijwilligers met heel veel kennis en een paar lactatiekundigen.
 
Terug
Bovenaan