Vermoedelijke innestelingsbloeding maar toch negatieve test

Hoi,

Ik heb echt even wat advies/expertise nodig, want ik maak mezelf helemaal gek en kan me niet meer concentreren op werk.

Hieronder de feiten:
24-7 tm 28-7: bruine afscheiding (heb ik de laatste tijd altijd voor mijn vermoedelijke eisprong)
29-7: voor het eerst seks gehad zonder condoom (niet echt gepland, maar in het moment besloten onder het mom van 'het zal toch niet lukken, maar als het wel zo is, dan zal het zo moeten zijn').
30-7 tm 2-8: vermoedelijk cervixslijm (waarvan op 31-7 en 1-8 met een beetje bloed ertussen)
2-8: onbeschermde seks (wellicht relevant?)
3-8: onbeschermde seks (wellicht relevant?)
4-8: 's middags en 's avonds best heftige krampaanval die het meest leek op menstruatiekramp (heb ik nooit, zelfs tijdens menstruatie eigenlijk niet)
5-8 lichte kramp en een beetje bloed tussen mijn afscheiding
6-8: 's ochtends lichtroze/bruine afscheiding, 's middags ineens flink vermoedelijk cervixslijm en 's avonds na het plassen ineens helderrood bloed afgeveegd, maar daar bleef het ongeveer ook wel bij. Mijn buik was ineens ook enooorm opgeblazen.
7-8: bruine afscheiding en hele avond lichte kramp.

Verder nergens meer last van gehad. Ik heb inmiddels veel research gedaan en ik vind dit heel erg neigen naar een innestelingsbloeding? Dinsdag 9-8 en vandaag 11-8 een test gedaan maar beide negatief.

Ik ben overigens vorig jaar oktober gestopt met de pil en mijn cyclus is als volgt geweest:
31 dagen
29 dagen
31 dagen
28 dagen
28 dagen
38 dagen(?)
30 dagen

Ik zit nu op dag 29/30, maar nog geen teken van menstruatie.

Wat denken jullie?
Ik heb zelf wel een bepaald gevoel en evt. lichte symptomen (maar ben me er goed van bewust dat je die ook juist ziet omdat je er zo mee bezig bent/van de spanning).

Ik hoor het graag en alvast bedankt!!
 
Je bent officieel nog niet overtijd. Zolang je nog negatief test, zou ik ervan uitgaan dat de menstruatie nog komt. Vorige maand was ik 12 dagen overtijd. Ook negatieve test, en toen ging ik er ook gewoon vanuit dat ik ongesteld zou worden. Pas na 12 dagen dus geworden. Wel vervelend, dat wachten. Zolang je nog niet ongesteld wordt dan om de 2 dagen testen. 
 
Zolang je geen ovulatietesten hebt gedaan, weet je nooit zeker of je overtijd bent. Je kan immers een latere eisprong hebben gehad deze cyclus, om wat voor reden dan ook
 
Bedankt voor jullie reactie!
Misschien moet ik er idd maar gewoon van uitgaan dat ik nog ongesteld word.
Alleen dat helderrode bloedverlies op een dag waarop je een innestelingsbloeding ook zou kunnen verwachten zit toch in mijn hoofd. Zeker met die krampen erbij. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt en juist net nu we voor het eerst de kans hebben gewaagd.
Zou het wellicht ook nog kunnen dat er een bevruchting en (poging tot) innesteling is geweest, maar dat het niet gelukt is (waardoor ik negatief test)?
Nou goed, ik moet er maar nuchter in blijven staan en afleiding zoeken. Uiteindelijk komt er vanzelf duidelijkheid ;)
(maar ik word er soms echt gek van haha)
 
Update: ik heb nu een aantal dagen licht bloedverlies gehad (vooral een beetje bruin). Ik dacht dat ik ongesteld aan het worden was, maar het zette niet door. Vanmorgen (vannacht haha) een early test gedaan en ik zie een lichte streep. Omg, ik ben helemaal in shock. Ik wil graag een foto van de test plaatsen, zodat jullie mee kunnen kijken maar ik weet niet hoe haha. Er staat echt een streep, wel nog heel licht.
 
Misschien is de kramp die je 4-8 gehad hebt je eisprong geweest? Dan zou je nu zo’n beetje rond je NOD zitten. Spannend hoor! Misschien over 1-2 dagen nog eens testen als je menstruatie uitblijft. Je kan even googlen op foto uploaden en dan krijg je vaak websites waar je een foto kan uploaden en de link kan delen
 
Terug
Bovenaan