Vermoedelijke innestelingsbloeding maar toch negatieve test

Vanmorgen ook een gewone kruidvat 2v5 test gedaan en die is nu ook positief. Nog wel een lichte streep, maar ook zonder twijfel positief. Vorige week was ik dus nog gewoon te vroeg. Zo zie je maar, dat een week bruin (en soms zelfs een beetje rood) bloedverlies geen menstruatie hoeft te zijn! Ik hoop wel dat dit verder onschuldig is, maar de huisarts zegt dat dit normaal kan zijn.
Bedankt allemaal voor jullie reacties en ik hoop voor degenen die zwanger proberen te raken dat het snel lukt!!
 
[quote quote=10576522]Vanmorgen ook een gewone kruidvat 2v5 test gedaan en die is nu ook positief. Nog wel een lichte streep, maar ook zonder twijfel positief. Vorige week was ik dus nog gewoon te vroeg. Zo zie je maar, dat een week bruin (en soms zelfs een beetje rood) bloedverlies geen menstruatie hoeft te zijn! Ik hoop wel dat dit verder onschuldig is, maar de huisarts zegt dat dit normaal kan zijn. Bedankt allemaal voor jullie reacties en ik hoop voor degenen die zwanger proberen te raken dat het snel lukt!![/quote]
Wat fijn! Ik heb nu, sinds 4dpo al lichte bloeding. Hopelijk hoeft dat ook geen menstruatie te betekenen:))
 
Dat zou wel erg vroeg zijn voor een menstruatie. Voor een innesteling misschien ook, maar het zou kunnen! Of het heeft toch met je eisprong te maken? Dat had die eerste bloeding bij mij achteraf gezien ook (denk ik).
 
Terug
Bovenaan