vermoeidheid komt weer terug...

Ja, een beetje wel,maar dat komt ook doordat m,n kids vakantie hebben ;)

Ik ben momenteel een hormonale tijdbom! Het is echt erg,ben ontzettend onrustig,moe,labiel,emotioneel.Ik weet niet wat aan me is!?! Wordt gewoon gek van mezelf en dat terwijl in het verleden de zwangerschappen juist een gunstig effect op m,n gemoedstoestand hadden. Ik werd rustig,had alles voor elkaar,maar nu... Niks lukt.Ik wil vanalles,maar kom nergens aan toe.Dat de kids thuis zijn en het weer niet echt meezit,speelt ook wel een rol,vooral wanneer ze hun dag vullen met ruzie maken en deze mama de hele dag politagent moet spelen,maar luisteren.... ho maar! Ik kan net zo goed tegen de lucht staan praten gggrrrrrrrr whaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb afentoe al medelijden met de kleine man in m,n buik. Schreeuwende kinderen een scheldende moeder en dan ga ik me ook nog zorgen maken,omdat stress niet goed is voor de kleine uk en van dat gepieker wordt ik ook moe,schiet niet echt op zo he ppfff. Herkenbaar voor iemand??

Zo,dat lucht ff op ;)

Hier ook behoorlijke vermoeidheid, maar komt ook omdat ik gewoon niet zo goed slaap de laatste weken. En tja, dan merk je dat je ook een kleine van 15 maanden rond hebt lopen, vind ik best pittig nu.

Enne Do, kan me voorstellen dat je op t moment slecht tegen ruziemakende kids kunt. Jee, ik word al chagerijnig als zoonlief zit te piepen om niks, laat staan als er een paar kids ruzieen en niet luisteren. En dat labiele en emotionele herken ik zooo. Had t bij de vorige zwangerschap veel erger, maar ook nu zitten de tranen snel erg hoog.

Hier ook behoorlijke vermoeidheid, maar komt ook omdat ik gewoon niet zo goed slaap de laatste weken. En tja, dan merk je dat je ook een kleine van 15 maanden rond hebt lopen, vind ik best pittig nu.

Enne Do, kan me voorstellen dat je op t moment slecht tegen ruziemakende kids kunt. Jee, ik word al chagerijnig als zoonlief zit te piepen om niks, laat staan als er een paar kids ruzieen en niet luisteren. En dat labiele en emotionele herken ik zooo. Had t bij de vorige zwangerschap veel erger, maar ook nu zitten de tranen snel erg hoog.

hey,

ik merk ook dat ik periodes heb waarin in veel moeier ben. Heeft denk ik ook te maken met de kwaliteit van slaap. Slaap laatse tijd slechter. Kan niet meer op mijn buik liggen (is niet prettig) terwijl ik altijd op mijn buik sliep...

Ook heb ik het idee dat ik veel meer slaap nodig heb. Heb nu vakantie (voordeel van docent zijn :p) en ga echt rond 10 uur naar bed, en dan ben ik de volgende ochtend als de wekker rond 9 uur staat in staat om nog verder te slapen...

Gelukkig is het bijna zomervakantie :p

Liefs,

T

erg herkenbaar!
ik slaap slecht en heb 3 kids van 1, 2 en 4 jaar!
en het is vakantie! dus geen school of peuterschool..
moet wel zeggen dat het ook lekker is om smorgens eens wat langzamer aan te doen hoor!
maar ik denk dat wanneer ik beter sliep dat ik me dan ook veel fitter zou voelen!
ach ik heb het bij alle 3 gehad en ook nu komen er al klachtjes als rugpijn enz..
nog 20 weekjes.. pff

liefs

Herkenbaar, ben dan wel nog geen moeder, maar heb het erg druk op mijn werk. Dus ik ben ook veel moe, voel me ook wat onrustig en af en toe moet echt de druk van de ketel door even vanuit mijn tenen te janken...

Gisteren lag ik om 22.30 uur in bed en vanmorgen (ik was lekker vrij!) werd ik pas na 10.00 uur echt wakker. Dat is toch niet normaal!? hihi... nou ja, ik zal het wel nodig hebben ;-)

Verder vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik ook ineens een heel harde buik (echt een soort kanonskogel werd het). Ik heb dit een paar weken geleden ook een keer gehad, weet iemand of dit slecht is?

Liefs!

hey,
Ik kom van het oktober- forum, maar snuffel hier ook wel eens rond :) Heb het gevoel dat ik misschien ook wel een septembermama ga worden.. (2 okt uitgerekent).

Ik heb ook weer last van vermoeidheid. Alleen nu is het vooral als ik een heel intensieve dag heb gehad ik echt helemaal op ben. Ik merk ook dat ik uitstapjes minder lang kan volhouden..

liefs Rosan

Terug
Bovenaan