vermoeidheid komt weer terug...

uitstapjes zijn ook vermoeiend!!
Met koninginnedag heb ik van half 3 tot 5 ofzo op een terrasje in de schaduw gezeten, daarna uurtje gestaan en vervolgens gaan eten in een restaurant. Was om 9 uur thuis, en helemaal gesloopt!!! Leek de volgende ochtend wel alsof ik een hele nacht door was gegaan met stappen en zuipen... soort van kater gevoel (nee, had alleen spablauw en sparood op :p)

Liefs,

T

Joehoe, ja hoor hier ook.

Inmiddels al 23 weken, maar merk idd dat ik me nu ook weer geregeld moeier voel dan een paar weken gelden.
Sinds afgelopen donderdag merk ik dat ik alleen nog maar op mijn rug kan slapen, en als ik op mij zij wil gaan liggen dan doet dat pijn.
Net of dat gewicht allemaal een kant op moet.
Het gaat al niet makkelijk omrollen en het doet dan dan na een paar minuten ook nog eens pijn, waardoor ik weer snel op mijn rug ga liggen.
Maar ben altijd een zij- slaper geweest.
Dus ik denk dat het hem daarin zit.
En omdat ik 40 uur (met de rest) werk, cursussen volg ect kan ik niet wachten totdat het vrijdags is en ik weekend heb zodat ik kan bijtanken.
Gister avond (als van ouds een paar weken gelden) weer om 19:00uur op de bank in slaap gevallen.
Pfffff....
Ik zei nog tegen mijn partner, dit zal toch niet zo tot het einde zo blijven...??dat slechte slapen.
Ach en dan nog, mag ik niet klagen.
Als doit het enigste is?

@truckerbabe: ook herkenbaak de koninginnedag. We zijn s middags rond 15:00uur gegaan en om 21:30 was ik thuis, helemaal dol van de 7-up en moeeeeeeeee, gebroken was ik! Idd net een kater de volgende dag.

@Blossom ik zou die harde buiken wel even in de gaten houden, ik zelf ken het niet, maar ik heb gehoord/ gelezen dat je die kan krijgen van bv stress of vermoeidheid.
Dus gassssss terug..hihihi (zeg ik..)
Laat even weten hoe het gaat.

Wat erg dat jullie het zo ervaren.
Ik ben juist enorm actief, tuurlijk als ik teveel doe op een dag zoals bouwmarkt in en uit, hele huis opruimen dan voel ik echt wel dat ik teveel gedaan heb. Of even de stad in, vooral als dat lopend is met heel veel boodschapjes dan moet ik ook eerst gaan zitten. Ik werk 5 dagen, daarna sta ik vrolijk in de keuken, draai nog wasje, sta nog uurtje te strijken en plof pas half 9 op de bank. Ik heb dan ook zeker het gevoel dat ik het verdient heb de rust.

Misschien dat ik juist de energie haal uit het idee, dat het klaar moet voordat die kleine komt, Ik neem ook echt wel men rust hoor. Volgend weekend naar Alicia Keys in Antwerpen en dan blijf ik expres in een hotel zodat vriendlief kan verven, en ik niet snachts het hele eind hoef te rijden.

Meiden gewoon er aan toegeven, ik heb het tot minstens 16 weken gehad dat ik zeer moe was, en weinig deed. Enne lekker de voetjes omhoog he!!

me too hahahah

overdag barst ik ook van de energie (nog wel), maar als ik het eenmaal heb gehad, is er ook geen beginnen meer aan...

verschilt van dag tot dag...

@ Nathalie, geweldig dat je zo'n energie heb, ben een tikkeltje jaloers :D :p

He meiden, niets om jaloers op te zijn hoor.
ik heb nu schoenen aan van mijn mannetje, (zelfde maat hij is indo, niet dat mijn voeten enorm groot zijn hoor maatje 39)
Ik heb zn pijn sinds zaterdag, ik heb olifanten poten, rond 20 april had ik er last van omdat het warm was maar toen het koeler werd trok het weg.
Nu is het drama, morgen naar de vk, dit zal vast een zoutloos dieet worden!!!!

liefs

Terug
Bovenaan