Vermoeidheid

<p>Hallo allemaal?</p><p>ik ben nieuw hier. Zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend in juni?</p><p>Ik vind het allemaal erg spannend.  Ik heb erg last van een slecht humeur en vermoeidheid. Heb ook een best zware baan en ga elke dag rond 21.00 21.30 naar bed. Iemand nog tips om jezelf wat fitter te voelen? Verder voel ik mezelf niet echt misselijk, zou het dan verkeerd zitten? </p><p>Groetjes</p>

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van vermoeidheid! Ik heb het een klein Beetje gehad. Ik heb langer pauze tijd gekregen op mijn werk zodat ik een uurtje tussen de middag kon slapen. Je hebt namelijk recht op langer pauze tijd. Als je googled kom je vanzelf op de webpagina van de rijksoverheid daar staat beschreven waar je allemaal recht op hebt. Misschien werkt dat voor jou. Als je je niet misselijk voelt is dat alleen maar fijn, lang niet iedereen heeft dat. Dus lekker van genieten!
Groetjes Iris

Hier ook vermoeid... maar eigenlijk slaap ik de laatste weken gewoon nóg slechter dan anders. Dus ergens heb ik zoiets van: moest ik eens deftig slapen, dan zou dat ook al schelen. Misselijk ben ik tot nu nog helemaal niet geweest (morgen 8 weken). Dat maakt me ook soms ongerust maar het kan blijkbaar perfect :D.

Bedankt voor de tip Iris! Op mijn werk weet nog niemand het. Ben pas 7 weken en pas sinds augustus in dienst ? maar als het zover is ga ik dat zeker opzoeken!
Wat vervelend Mie, dat je slecht slaapt. Ik slaap gelijk als ik op bed lig en als de wekker gaat om 6.30 kan ik er nog niet uit ?

Bedankt voor de tip Iris! Op mijn werk weet nog niemand het. Ben pas 7 weken en pas sinds augustus in dienst ? maar als het zover is ga ik dat zeker opzoeken!
Wat vervelend Mie, dat je slecht slaapt. Ik slaap gelijk als ik op bed lig en als de wekker gaat om 6.30 kan ik er nog niet uit ?

Hey!
Vervelend he die vermoeidheid! Ik ben vandaag 20 weken en nog steeds super moe!
Werk onregelmatig, maakt het niet makkelijker. Op dagen dat ik geen vroege dienst heb maak ik nachten van 12 uur.
Lig ook iedere avond tussen 2100 en 2130 in bed! (Mits ik dus late dienst heb!)
Heb nu davitamon multivitamine met extra ijzer en d3 en voel me daar wel iets beter bij. Gewoon aan toe geven, lekker veel slapen’

Terug
Bovenaan