Vermoeidheid

Bedankt voor de tip Iris! Op mijn werk weet nog niemand het. Ben pas 7 weken en pas sinds augustus in dienst ? maar als het zover is ga ik dat zeker opzoeken!
Wat vervelend Mie, dat je slecht slaapt. Ik slaap gelijk als ik op bed lig en als de wekker gaat om 6.30 kan ik er nog niet uit ?

Ohh met 20 weken nog steeds??  nouja hoort erbij zullen we maar zeggen.. zal idd ook te maken hebben met onregelmatig werken. 
Davitamon slik ik al vanaf het begin omdat ik geen vlees eet.. en dat helpt idd wel wat.. 

Hi! 
Ook ik ben zwanger van de eerste en zo moe (geweest) rond die weken. Nu 11+3 en het is wel gezakt al lig ik ook het liefst om 2130 in bed. 
Ben ook heel vroeg wakker elke dag dus dan maar 'omgekeerd uitslapen'.
Ik heb een fles floradix gekocht en dat helpt wel. Zit veel ijzer in dus ook heel goed nu je zoveel extra bloed aanmaakt. Het enige nadeel is dat goor spul is. ?
Sterkte!

Hoi Meid,
Het is zeker een herkenbaar verhaal. Ik was ook erg moe, ik kon niet in slaap komen en mijn buik zat de hele tijd in de weg. Gelukkig hielp het gebruik van een voedingskussen mij heel erg. Mijn verhaal en andere handige tips kun je hier vinden: https://mommyhouse.nl/beste-voedingskussen-kopen/

Veel succes met de laatste loodjes! Gaat hopleijk helemaal goed komen!;)

Denk dat de meeste vrouwen er wel last van hebben.. ja dat floradix heb ik ook, vond het ook te smerig dat ik de tablet vorm maar heb aangeschaft?

Jaaa, hier nog een vermoeide aanstaande mama;-). Werkdagen vallen me behoorlijk zwaar op dit moment. Het helpt natuurlijk ook niet dat nog niemand op het werk weet dat ik zwanger ben (ben nu 10 weken). In het begin voelde ik me er wel een beetje rot over, ben toch wat minder scherp en productief dan ik van mezelf gewend ben, maar inmiddels geef ik me er gewoon maar een beetje aan over. Gezond eten, vroeg naar bed, op dagen dat ik thuis ben 's middags ook nog even slapen, sociaal leven 's avonds een beetje op een laag pitje gezet (helaas, maar komt vast wel weer), en het is wel vol te houden. En gelukkig kan ik mijn werktijden redelijk flexibel inrichten, dus als het echt niet meer gaat, ga ik een uurtje eerder naar huis, dat haal ik vanzelf wel weer een keertje in. 

Terug
Bovenaan