Vermoeidheid

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik weet sinds kort dat ik in verwachting ben van ons eerste wondertje<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> en ben waarschijnlijk 6weekjes zwanger. Mijn vraag aan jullie is hoe jullie omgaan met de vermoeidheid rondom de zwangerschap? Hebben jullie misschien handige tips voor mij? Even een rustmoment in de dag inlassen is dat verstandig? </span></p><p> </p><p>Liefs, </p>

Absoluut! Ik heb de eerste weken heel veel geslapen. Vroeg naar bed en als het kon smiddags even plat. Gaat weer beter in het tweede trimester maar is nu eind derde trimester weer helemaal terug, enige verschil is, het slapen gaat minder goed. Ik zou zeggen weltrusten! 

Oh top! ik heb zo zin constant om te liggen en niets te doen en als even meezit een slaapje te doen maar ik was bang dat misschien slecht was voor mijn eigen ritme! Ik heb veel aan je reactie super bedankt!

Heel herkenbaar, ben ook zó moe! Daar komt bij dat ik 's nachts ook niet geweldig slaap waardoor dat het ook nog extra versterkt. Om het goed vol te houden ga ik 's avonds écht vroeg naar bed (liefst rond 21u al) en probeer ik niet teveel te plannen 's avonds en écht rust te houden. Op het werk gaat het eigenlijk heel goed maar zodra ik thuis kom 's avonds.. pffff. Ik probeer nu ook de weekenden niet te vol te proppen. Ik sport nog wel 3x per week (gaat ook niet echt fantastisch), merk dat dit me wel goed doet anders voel ik me helemaal lamlendig.

Terug
Bovenaan