Vernoemen naar jezelf?

<p>Mijn man en ik komen er maar niet uit! :-(</p><p>de voornaam van onze dochter staat vast. Maar hebben de belangrijkste mensen al vernoemd bij onze andere 2 kindjes.</p><p>manlief zou nu graag naar onszelf vernoemen door onze voornamen als 2e en 3e naam te gebruiken (zijn naam dan in vrouwelijke versie). Voor mij voelt het toch een beetje genant. Wat vinden jullie??</p>
 
Waarom niet? Als roepnaam gebruiken vind ik wel beetje maf (en verwarrend) maar als 2de en 3de naam prima toch? En dan heb je echt de belangrijste mensen gehad ;-)
Andere optie is jullie naam combineren. Of je partners basm vrouwelijk maken en de jouwe ietsje anders? 
 
Grtjs nvn
 
Hee! Mijn broertje en ik zijn ook vernoemd naar mijn ouders (2e naam), terwijl niet alle kinderen vernoemd zijn. Was nooit een probleem. Ik vind het zelf dus helemaal niet iets raars om te vernoemen. Maar het is iets volledig persoonlijks, dus ga vooral af op je gevoel! 
 
Dus mijn ouders zijn narcissen Kim?  Haha wat een rare uitspraak! Ik ben thuis de oudste en vernoemd naar mijn pap2en mam en vind dat juist origineel!
Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen!
 
Dus mijn ouders zijn narcissen Kim?  Haha wat een rare uitspraak! Ik ben thuis de oudste en vernoemd naar mijn pap2en mam en vind dat juist origineel!
Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan