Vernoemen naar jezelf?

Oh ja joh leuk! Mijn broers zijn ook vernoemd naar mijn vader en opa. Toch prima.. 
Ze vinden het juist een eer! Ik ben helaas alleen naar omas vernoemt ik had ook wel.een van.mijn mamas namen erbij gewild. Juist leuk!
 
Mijn ouders zijn ook alles behalve narcisten... Dus het is een beetje kort door de bocht en nogal ongenuanceerd om  krachttermen te gebruiken bij het uiten van je mening, Kim. 
 
Hallo, 
Er wordt bij meerdere topics geklaagd over de manier van formulieren door kim.. neem die beschuldiging van narcistisch maar met een korrel zout zou ik zeggen..
Ik vind het mooi om te vernoemen naar diegene die je hart in geeft en niet naar bijv. Een tante o.i.d omdat die toevallig over is o.i.d.. jullie moeten trots zijn op de namen die je je kind mee geeft.. 
Als je na gaat op welke momenten die namen gebruikt gaan worden.. meestal vooral op officiële momenten.. het is niet zo dat als je andere kindjes zich daardoor anders voelen dat ze er elke dag mee geconfronteerd worden ofzo..
Weet niet wat jullie namen zijn maar sommige namen hebben bijv. Buitenlandse varianten.. of je kan naar namen zoeken met dezelfde betekenis o.i.d.. of je kan vernoemen naar je andere kinderen (of namen met dezelfde betekenis)!
Het is en blijft jullie keuze!
Doe wat jullie hart jullie in geeft...
Enne, misschien zijn jullie andere kinderen wel hartstikke trots als jullie naar jezelf vernoemen..
Je kan ook de naam met jullie namen hardop uit spreken als je alleen thuis bent en kijken hoe dat voelt
Succes en ook veel plezier gewenst met de zoektocht naar namen..
 
 
Terug
Bovenaan